Onko se teistä imartelevaa jos mies on valmis jopa pieniin valheisiin kaataakseen teidät

Vierailija

Rehellisiä vastauksia

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Eikös se nyt ole ihan yleistä vähän kaunistella asioita kun ollaan kiinnostuneita? Tyyliin "käyn lenkillä 5 kertaa viikossa" vaikka oikeasti käy kerran ja hyvänä viikkona 2. Isot valheet on sitten eri juttu, säälittävimpiä varatut jotka valehtelevat olevansa vapaita saadakseen jonkun sänkyynsä.

Vierailija

No ei todellakaan ole imartelevaa! Lähinnä kieroa ja vastenmielistä. Ja miten voisin ikinä luottaa kieroilevaan mieheen, koko ajan olisi pelko perseessä että mistä muustakin valehtelee.

Vierailija

Miehenä ihan tällainen yleismaailmallinen kommentti, että eihän sitä yleensä ihmiset arvosta, kun toinen esittää jotain muuta mitä on. Mutta toisaalta kuuleehan sitä joskus naisten sanovan, että jos mies on liian rehellinen eikä edes yritä näyttää vain parhaita puolia itsestään, niin ei voi olla kiinnostunut. Bullshit sanon minä. Mä en ainakaan esitä mitään kenellekään e ja jos joku ei tykkää niin siirryn seuraavaan. Mulle on tärkeämpää mitä ajattelen itsestäni kuin mitä joku nainen ajattelee musta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehenä ihan tällainen yleismaailmallinen kommentti, että eihän sitä yleensä ihmiset arvosta, kun toinen esittää jotain muuta mitä on. Mutta toisaalta kuuleehan sitä joskus naisten sanovan, että jos mies on liian rehellinen eikä edes yritä näyttää vain parhaita puolia itsestään, niin ei voi olla kiinnostunut. Bullshit sanon minä. Mä en ainakaan esitä mitään kenellekään e ja jos joku ei tykkää niin siirryn seuraavaan. Mulle on tärkeämpää mitä ajattelen itsestäni kuin mitä joku nainen ajattelee musta.

Bullshit sanon minäkin. Olen nainen.

Ap:n kysymykseen vastaus on yksiselitteisesti Ei helvetissä (ja pahoittelut kielenkäytöstä).

Vierailija

Valheet ei oo söpöjä. Eikä myöskään tarpeellisia mikäli mies on kiinnostava ja osaa hurmata persoonallaan. Esim. jos mies kehuu naista kauniiksi ja sanoo rakastavansa, vaikka ei oikeasti tarkoita sitä, nainen kyllä huomaa vilpillisyyden. Tai ainakin sellainen nainen jolla on valot yläkkerrassa päällä.

Vierailija

On imartelevaa siinä tapauksessa että en itsekään ole tosissani suhteen kanssa. Vakavaa/jatkuvaa suhdetta etsiessä en hyväksy, mutta hauskanpito/iskemismielessä toimii muhun, kunhan olen itse ajan tasalla enkä vahingossa ihastu ja ota valeita tosissaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat