Onko täällä rumia ja lihavia ihmisiä, jotka seurustelevat hyvännäköisen laihan kanssa?

Vierailija

Asia jota olen pohtinut usein. Onko tällainen "sekapariutuminen" totta vai pelkkä myytti? Olen joskus tehnyt pientä tutkimusta aiheesta ja tullut siihen tulokseen, että nuoret hyvännäköiset miehet seurustelevat usein rumempien ja lihavampien naisten kanssa, mutta nuoret hyvännäköiset naiset eivät seurustele rumempien ja lihavampien miesten kanssa.

Rumien miesten kanssa olen nähnyt joskus ihan hyvänkin näköisiä naisia, mutta tämä lihavuusjuttu erottaa näköjään miehet ja naiset. Luultavasti saan taas paskaa niskaan tämän aiheen käsittelystä, mutta tämä onkin se miten olen asian itse nähnyt, ei se tarkoita sitä, että se on yleinen totuus vaan totuus minulle. Vanhemmiten asia taas tuntuu menevän ihan päälaelleen ja lihavat ja rumemmat miehet alkaakin kelvata hyvännäköisille naisille.

Kertokaa minulle kokemuksianne ja näkemyksiänne asiasta.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

No vanhana olo tarkoittaa yleisesti ottaen suurempaa omaisuutta, mikä houkuttelee nuoria bimboja. Muusta jutusta en voi sanoa paljon mitään, koska täällä mis mie asun, niin täällä lähes kaikki naiset ovat laihoja ja kauniita. En tiedä, että onko muualla sitten niin, että suurin osa naisista on rumia ja miehistä kauniita, joka jättää vähemmän valinnan varaa.

Vierailija

Olen vain ruma ja lihava nainen. Tuomittu sinkkuuteen. Olen kyllä huomannut paljonkin pareja, jotka osuvat luokitukseen "sekapariutuminen"
Itse en vain näe muissa ihmisissä rumuutta.

Vierailija

Olen 28v nainen ja mulle kelpaa lihava ja ruma nuorempi mies. Vanhoista en tykkää oikein minkään näköisinä. Enkä nuorista komeista.

Roadwalker
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Moni nainenhan kokee seksuaalista vetoa hieman pulskiin miehiin. Leveät hartiat, nallekarhumaisuutta ja isokätinen syli johon käpertyä. Ja yleisesti ottaen naiset haluavat miehen olevan reilusti painavampia kuin itse ovat. Naisten deitti-ilmoituksissa miehen alapainoraja on yleensä asetettu 75 tai 80 kiloon. Harvalla naisella on ihannekumppanin asetuksissa miehen vartalonmallina hoikkaa.

Vierailija

Mun mies on ehkä vähän eri tyyppinen ulkonäöltään kuin minä. Oli vähän tukeva ja kaljupäinen jo tavatessaan ja nyt on reippaasti ylipainoinen ja isomahainen. Itse olen edelleen mitoissa 165/53 ja parikymppisenä tein myös mallinhommia. Olen tarkka omasta ulkonäöstäni ja pukeudun aina nätisti. Nyt olemme kolmekymppisenä ja meillä on 5 lasta. Ihastuin aikoinaan mieheni luonteeseen; on hauska, rehellinen, ahkera ja todella kiltti olematta kuitenkaan nyhverö. Myös sopivan miehekäs, sosiaalinen ja kohtelee minua aina kuin prinsessaa. Rahaa on nykyään suoraan sanottuna enemmän kuin tarvitaan, mutta näin ei ollut vielä tavatessamme. Nykyään taidetaan olla vähän epätavallisen näköinen pariskunta; häntä luullaan välillä isäksi (meillä ikäeroa vuosi) ja kaupassa tai ravintolassa usein kysytään, tulevatko ostokset erikseen, vaikkA selvästi laitamme ne "samaan". Minusta mieheni on kuitenkin ihana ja pidän häntä seksikkäänä!

Vierailija

Itse olen 52v lihava, vaikken kyllä ruma, vaan ns. tavallisen hyvännäköinen, ja poikaystäväni on 21v komea ja salskea nuorimies. Hänellä ei ole mitään ikä tai painofetissejä, kyse on vaan yhteensoveltumisesta ja rakkaudesta. Silloin tällöin ihmettelen asiaa, mutta niin se vaan on. Joskus vaan käy näin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen 52v lihava, vaikken kyllä ruma, vaan ns. tavallisen hyvännäköinen, ja poikaystäväni on 21v komea ja salskea nuorimies. Hänellä ei ole mitään ikä tai painofetissejä, kyse on vaan yhteensoveltumisesta ja rakkaudesta. Silloin tällöin ihmettelen asiaa, mutta niin se vaan on. Joskus vaan käy näin.

Ja poikaystäväsi odottaa saako suomenkansalaisuuden vai ei.

Vierailija

Pitää ottaa huomioon, että ehkä pariskunnan lihava osapuoli oli suhteen alkaessa ei-lihava. Sitten toisen lihoessa tai rumentuessa tai vanhetessa ei enää jätetä, vaikka ehkä ei olisi alunperin tutustuttu, jos olisi tavattu sen näköisenä kuin nyt ollaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen vain ruma ja lihava nainen. Tuomittu sinkkuuteen. Olen kyllä huomannut paljonkin pareja, jotka osuvat luokitukseen "sekapariutuminen"

Eli näet muissa ihmisissä rumuutta koska olet kuitenkin tuon ns. sekapariutumisenkin huomannut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ehkä vähän eri tyyppinen ulkonäöltään kuin minä. Oli vähän tukeva ja kaljupäinen jo tavatessaan ja nyt on reippaasti ylipainoinen ja isomahainen. Itse olen edelleen mitoissa 165/53 ja parikymppisenä tein myös mallinhommia. Olen tarkka omasta ulkonäöstäni ja pukeudun aina nätisti. Nyt olemme kolmekymppisenä ja meillä on 5 lasta. Ihastuin aikoinaan mieheni luonteeseen; on hauska, rehellinen, ahkera ja todella kiltti olematta kuitenkaan nyhverö. Myös sopivan miehekäs, sosiaalinen ja kohtelee minua aina kuin prinsessaa. Rahaa on nykyään suoraan sanottuna enemmän kuin tarvitaan, mutta näin ei ollut vielä tavatessamme. Nykyään taidetaan olla vähän epätavallisen näköinen pariskunta; häntä luullaan välillä isäksi (meillä ikäeroa vuosi) ja kaupassa tai ravintolassa usein kysytään, tulevatko ostokset erikseen, vaikkA selvästi laitamme ne "samaan". Minusta mieheni on kuitenkin ihana ja pidän häntä seksikkäänä!

Noilla mitoilla mallinhommia? Mallit joo ehkä painaa juuri ja juuri tuon 53 kiloa mutta ovat sinua vähintään 12 senttiä pidempiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli näet muissa ihmisissä rumuutta koska olet kuitenkin tuon ns. sekapariutumisenkin huomannut?

Ei. En näe rumuutta. Näen vain erilaisia ihmisiä, lihavia, laihoja, pitkiä, lyhyitä, vaaleita, tummia, silmälasipäisiä, tatuoituja, kaljuja, jne. Eivät ole rumia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja poikaystäväsi odottaa saako suomenkansalaisuuden vai ei.

Ei ole, ihan vaaleaverikkö sinisilmä eikä vailla kansallisuutta. Voi teitä, XD.

Vierailija

Mä en ole nähnyt tällaista sekapariutumista nuorten keskuudessa varmaan koskaan. Korkeintaan sellaista, että lihava mutta muuten nätti tyttö seurustelee hoikan mutta ruman pojan kanssa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat