Työpaikan kehityskeskustelut..

Vierailija

Puhutteko esim. väleistä läheisimpiin työkavereihin? Entä jos ei tule toimeen jonkun kanssa, saako huonon maineen jos ottaa asian esille? Pitääkö vaan näytellä että kaikki ok?

Kommentit (5)

Vierailija

99% varmuudella pitää näytellä että kaikki on ok, 1% voi kertoa aidosti tunteistaan. 

Jos luulet olevasi siinä yhdessä prosentissa, niin kannattaa olla helvetin varma siitä ennen kuin avaa suunsa.

ffffffffffffffffff

Riippuu esimiehestäsi. Meillä oli sellainen esimies, että helpompi itselle oli leikkiä, että kaikki on hyvin. Kaiken kritiikin otti itseensä ja raivoisasti puolustautui.

Vierailija

Työpaikan kehityskeskusteluissa ei ole tarkoitus puhua työkavereista vaan sinusta. Se on sinun aikaasi esimiehen kanssa. Osa pistää ne ihan vitsiksi ja osa valmistautuu kunnolla.
Minä olen aina valmistautunut hyvin. Olen viimeisen 10 vuoden aikana ollut kolmesti tehtävän kierrossa ja edennyt sisäisissä hauissa kolmasti ja tuplannut bruttopalkkani.

Vierailija

Minä olen ollut töissä kunnalla 14 vuotta enkä ole kertaakaan ollut kehityskeskustelussa. Enkä työterveystarkastuksessa, paitsi saadessani työn 14 vuotta sitten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Työpaikan kehityskeskusteluissa ei ole tarkoitus puhua työkavereista vaan sinusta. Se on sinun aikaasi esimiehen kanssa. Osa pistää ne ihan vitsiksi ja osa valmistautuu kunnolla.
Minä olen aina valmistautunut hyvin. Olen viimeisen 10 vuoden aikana ollut kolmesti tehtävän kierrossa ja edennyt sisäisissä hauissa kolmasti ja tuplannut bruttopalkkani.

Minuunhan se liittyykin kun minulla on paha olla!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat