Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiesitkö, että koska miehen ulkonäkö ei ole niin merkittävä asia yhteiskunnassamme, miesten pilkkaaminen heidän ulkonäöstään ei ole niin lou...

Vierailija

Tiesitkö myös sen, että koska älykkyys ei ole niin tärkeä ominaisuus naisessa, naisten älykkyyden kyseenalaistaminen ja tyhmäksi haukkuminen ei ole niin paha asia kuin miesten älykkyyden kyseenalaistaminen ja tyhmäksi haukkuminen?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Juu, tiesin.

Mutta itseäni kyllä satuttaa silti enemmän se, jos älykkyyttäni ei havaita tai arvosteta yhtä paljon kuin miespuolisen henkilön vastaavantasoista älykkyyttä. Tai jos älykkyyttäni aliarvioidaan. Ulkonäöstäni taas saa olla mitä mieltä tahansa, en ole koskaan sen avulla elämässäni edennyt muutenkaan.

Yksilöllisiä eroja on siis tässäkin asiassa ja haukkuminen ei ole suositeltavaa toimintaa, olipa se haukkujen kohde mitä sukupuolta tahansa ja aihe mikä vain.

Vierailija

uli uli vitun pelle. nukkumaanmennessä runkkaat varmasti omalle kuvallesi. jos olisit mies, et itkisi pitkin iltaa jossain av:lla, mutta olet liikaa netissä surffannut idiootti.

Vierailija

Minä itsekin pilkkaan sukulaismiesteni ulkonäköä surutta, sillä miesten ulkonäkö ei ole niin tärkeä asia.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä itsekin pilkkaan sukulaismiesteni ulkonäköä surutta, sillä miesten ulkonäkö ei ole niin tärkeä asia.

Ap

Minä taas pilkkaan vaimoani hänen älykkyydestään. Tyhmähän hän on. Mutta onneksi näyttää hyvältä, sehän on naisille tärkeämpi ominaisuus.

M35

Vierailija

No ihan miten vaan. Siltikään ei ole hyviin käytöstapoihin kuuluvaa pilkata miesten ulkonäköä sen enempää kuin naistenkaan, tai vastaavasti naisten älyä sen enempää kuin miestenkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä taas pilkkaan vaimoani hänen älykkyydestään. Tyhmähän hän on. Mutta onneksi näyttää hyvältä, sehän on naisille tärkeämpi ominaisuus.

M35

Yläpeukutin koska ymmärsin tämän onnistuneena sarkasmina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis mitävittua mä taas luin.

Onko tän palstan taso jotenkin romahtanu ihan täysin.

Ei oo romahtanut. Päinvastoin noussut. Palaa demi.fihin. Sieltä löydät sinun tasoasi vastaavia keskusteluja.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään pitää pilkata mitään?

Koska se on hauskaa ajanvietettä. Etenkin miesten ulkonäön pilkkaaminen on ihan parasta. Sen sijaan naisten ulkonäön pilkkaamista en hyväksy, jos kyseessä on vähemmän kaunis yksilö. Kauniiden naisten, kuten Victoria's Secret-mallien tai heidän tasoistensa naisten ulkonäön haukkuminen on ok. Jopa suotavaa.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja minä ymmärsin tämän sarkasmiksi. Nähtävästi muut ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni ymmärsi, että koko aloitus oli sarkasmia?
Sarkasmi onkin taitolaji. Se pitää ymmärtää mutta se pitää myös osata tehdä oikein jotta se onnistuu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat