Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää tuo black friday -vouhotus!

Vierailija

Pitääkö tämäkin hömppä nyt tuoda Amerikasta tänne? Kai täällä kohta vietetään kiitospäivääkin. Kauppiaat huomanneet kivan myynninedistämiskikan ja ihmiset täysillä mukana. Onneksi ei sattunut kaksi viikkoa sitten perjantaiksi - siinä olisikin ollut kornia viettää mustaa perjantaita...

Kommentit (7)

Vierailija

Sama täällä. Mä harvoin ärsyynnyn mistään mutta tämä jotenkin tympii. Katselin mainoksia enkä voinut ajatella kuin että "oikeasti?"

Vierailija

En aio tänään asioida yhdessäkään kaupassa, joka mainostaa Black Fridayta. Suurin osa noista tukka putkella ihquja muotirättejä ostamaan ryntäävistä pissiksistä ei edes tiedä mistä tämä päivä on peräisin ja mikä sen merkitys on. Näin helppo on usuttaa ihmiset ostamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Mä harvoin ärsyynnyn mistään mutta tämä jotenkin tympii. Katselin mainoksia enkä voinut ajatella kuin että "oikeasti?"

Vahan nauratti tama lainattu hullutus. Taas on yritetty kopioida mutta ei sitten uskallettu menna taysilla mukaan. Amerikan Black Friday alennukset ovat ihan toista luokkaa kuin vaivaiset 20- 25%.  Taidan huomenna menna ensimmaista kertaa BF-ostoksille kun tavara jota todella tarvitsen on 60% alennuksessa.

Eika taalla tarvitse mitaan erikoispaivia odotella, tiistaina loysin kengat jotka Macyn sivuilla ovat $68, mina maksoin $22.

Vierailija

Mua ei häiritse, hyvä et välillä saa halvemmalla. Mutta ei mun opiskelijan ja työttömän avopuolisona ole varaa edes mennä kaupoilla. Ei kyllä haittaa, roinaa löytyy jo ja vaikka puhelin prakaa ni kyllä tää tästä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat