kuinka paljon joku voi valehdella päästäkseen sänkyyn??

Seuraa 
Liittynyt26.10.2015

olen tuntenut yhden jätkän 19-vuotiaasta lähtien. Ystävystyttiin, alettiin pikku hiljaa maata yhdessä, ja alettiin tapailla. Hän tosin lopuksi ilmoitti, ettei ollutkaan valmis vakavaan suhteeseen. Kuitenkin vuosien kuluessa hän on ottanut yhteyttä. Yhden kerran tavatessamme päädyimme taas sänkyykin. Pian tuon kerran jälkeen hän halusi todella alkaa olla kanssani, muutti jopa mun opiskelumaahan ollakseen samassa maassa mun kanssa, mutta minä taas luulin silloin rakastavani toista.

Nyt on taas vuosia kulunut, ja olemme molemmat 29 vuotta. Hän on taas kirjoittanut, ja pari päivää sitten näimme toisemme. Hän sanoi, ettei ollut kiinnostunut kenestäkään muusta, vaan on jahdannut mua vuosia. En samana päivänä halunnut mennä sänkyyn hänen kanssaan, vaikka sama kemia meidän välillä oli. Seuraavana päivänä hän pyysi luokseen kylään, jolloin sanoin, etten halua vain tulla sekstamaan. Etsin jotain vakavaa. Hän sanoi myös etsivänsä vakavaa ja on siksi yrittänyt saada mut takaisin. Menin hänen luokseen, ja hän sanoi haluavansa meidän vakavasti seurustelevan. Häntä ei kuulemma muut kiinnosta. Kai sanoistaan hurmaantuneena suostuin sänkyyn ja rakastelimme koko päivän (huom! emme siis panneet, vaan nimeomaan rakastelimme hellästi ja suukkottelimme yms.). Olen pian saamassa opiskelut päätökseen, ja voisimme myös siis olla samassa maassa yhdessä. Hän sanoi lähtiessäni, että voisi tulla sitä odottaessa mua katsomaankin.
Nyt ihastuksen huumassa halusin jo lähteä hänen luokseen takaisin parin viikon kuluttua. Kysyin, voisinko tulla pariksi päivää häntä näkemään. Hänen vastauksensa oli, ettei hänen luokseen varmaan voi, koska saattaa olla töissä. Aloin epäröidä.., joten kysyin, että haluaisiko hän kuitenkin nähä mut, vaikken olisikaan hänen vieraana. Vastasi, että joo, muttei hänen takiansa vain kannata tulla, koska saattaa olla töissä. En ollut uskoa lukemaani!! Kuinka joku voi valehdella seurustelusta ja tosiaan tiiviisti pitää yhtä vain, koska haluaa yhden päivän nussia jo itselleen hyvin tuttua pillua??!! Etenkin kun avauduin hänelle, etten halunnut enää vain panna, vaan etsin ihan vakavaa suhdetta. Miten joku tuossa tilanteessa valehtelee vielä?? Olen niin raivoissani ja mietin, pitäisikö mun selittää se sille. 10 vuotta tässä toisiamme jojoteltu myös!!!

Kommentit (4)

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

Ehkä hän on suhun hemmetin rakastunut, mutta sitoutumiskammoinen. Tai sä olet se pano, kun muuta ei ole. Tai hän asuu vielä vanhempiensa kanssa, eikä kestä sitä tilannetta. onhan näitä vaihtoehtoja...

Vierailija

En tajunnut. Siis menet Suomeen. Jos hän on juuri töissä, niin odotat työvuoron päättymistä muualla ja sitten menet hänen luokseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat