Auttakaa ihastunutta

Vierailija

Olen korviani myöten ihastunut yhteen luokkalaiseeni poikaan. Olemme ihan hyviä kavereita ja meillä on paljon yhteisiä inside -vitsejä, joille nauramme yhdessä, mutta hän ei vaikuta olevan kiinnostunut minusta millään muulla tavalla, kuin ystävänä.

Pari kertaa näyttäessäni hänelle puhelimeltani jotakin hän on istunut ihan kiinni minuun (vahingossa tai tilan puutteessa) ja sydämeni on ollut ihan pakahtua tämän pojan kosketuksesta ja läheisyydestä. Hän on kiltti, fiksu ja hyvännäköinen, minä en ole siis ulkonäöllisesti ihan hänen tasollaan... :(

Onkohan minulla mitään mahdollisuutta lähestyä häntä?

Kommentit (7)

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Aina on mahdollisuus lähestyä, mutta kysymys lienee onko siinä mitään järkeä kun olette kuitenkin kavereita ja samalla luokallakin. Muutamia tuollaisia tapauksia todistaen voin kertoa, että jos juttua tuleekin niin kaikki ne teidän riidat, erot sun muut hässäkät tulee vaikuttamaan koko luokkaan. Ja ulkonäkökin on ikävä juttu varsinkin kun kyseessä on nuoria ihmisiä, mutta jos sinua ei haukuta rumaksi niin tuskin ihan nollissakaan mahdollisuutesi ovat, ja poika kuitenkin viihtyy seurassasi eikä kavahda kosketustakaan. Nuista kokemistasi asioista moni nuori saattaa vain haaveilla, eli olet jo jonkinlainen voittaja.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Ennen sanottiin, että luonto hoitaa loput.

Ei se kuitenkaan ihan noin mene.

Pojat ei sitten ihan oikeasti ja aidosti ole koskaan tyttöjen kavereita. Pojat ovat kavereita keskenään. Jos poika viihtyy seurassasi, niin hän 200% varmuudella haluai jotain enemmän. Ei kuitenkaan uskalla tehdä aloitetta, koska pelkää menettävänsä sinut.

Rohkaise poikaa vähän halaa vaikka toverillisesti.

Sitten noin muuten. Käyttäytykää vastuuntuntoisesti.

jammaava villasukka
Seuraa 
Liittynyt24.11.2015

Vierailija kirjoitti:

Pojat ei sitten ihan oikeasti ja aidosti ole koskaan tyttöjen kavereita. Pojat ovat kavereita keskenään. Jos poika viihtyy seurassasi, niin hän 200% varmuudella haluai jotain enemmän. Ei kuitenkaan uskalla tehdä aloitetta, koska pelkää menettävänsä sinut.

Meidän luokallamme tilanne on hieman erilainen, sillä lähes kaikki tytöt ja pojat ovat kavereita keskenään. Tällä minun ihastuksellani on monta kaverityttöä, mutta jotenkin minä taidan olla hänelle läheisempi (enemmän keskinäisiä vitsejä ja hakeudumme toistemme seuraan helpommin). Tai sitten vain ihastuksissani kuvittelen kaiken ja hän pitää minua pelkkänä samanarvoisena kaverina kuin muitakin, mikä on myös hyvin todennäköistä... Ap

m-v
Seuraa 
Liittynyt27.11.2015

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla noin. Mulla on ollu aina paljon poikia ihan kaverina enkä oikein usko että kaikki ois halunnut enemmän. Poikaystävä oli sit ihan erikseen.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

No voithan sinä kertoa miltä tuntuu. Ajattele ensin mikä on pahinta mitä sitten voisi tapahtua; eivät ne tunteet mikään häpeän asia ole.

Mutta varaudu kuitenkin siihen että reaktio voi olla vaikeasti ymmärrettävä ja ei se poikakaan välttämättä osaa käsitellä sitä asiaa hirveän hyvin ihan jo tuosta iästä johtuen, koska tunne-elämän kehitys on vielä vaiheessa ja ei hän ole välttämättä edes ajatellut että sinä saattaisit olla kiinnostunut hänestä ja voi olla vieras ajatus hänelle että joku olisi kiinnostunut tai edes päinvastoin, koska kaikkia ei yksinkertaisesti vielä kiinnosta tytöt sillä tavalla tuossa iässä, että pitäisi järjestää jotain konkreettista yhdessäoloa, vaan voi olla että se tavanomainen yhdessä touhuilu riittää ja loppu tapahtuu omissa fantasioissa. Tässä on tietysti suuria yksilöllisiä eroja.

Anna siis itsellesi lupa olla kömpelö ja ihmeissään äläkä odota yhtä tai toista asiaa tapahtuvan ja salli sama myös sille toiselle. Ota asia oppimiskokemuksena, johon voi liittyä kipeitäkin tunteita.

-Mies 29v + 1v-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat