En puhu miehille enää lainkaan, paitsi jos on aivan pakko tilanne

Vierailija

Ja sitten vittuiluun vastaan vittuilulla. Muuten en puhu ollenkaan, ja näin aion jatkaakin. Suosittelen muillekin naisille.

Kommentit (13)

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Saman valinnan olen tehnyt naisten suhteen. En puhu jos nainen ei puhu ensin, toimii oikein hyvin eikä tarvitse olla keksimässä mielenkiintoista sanottavaa tai pelkäämässä, että saa suunnilleen jotain happoa naamalleen, tosin sillä saattaisi olla komistavakin vaikutus.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Miten ajattelit tämän käytännössä toteuttaa?

Määrittele se pakkotilanne missä "alennut" miesten kanssa pakosta puhumaan?

Oletko youtuben butterfly? Vai muuten vain miesvihaaja?

Vierailija

Minäkin valitsin tuon tien nuorena, tosin ilman vittuilua. Mutta en antanut enää mitään huomiota, vaikka tulivat puhumaan jos tulivat. Tai olin ihan että oliks muuta tai "tiedätkö, että en minä sinua oikeasti kiinnosta kuitenkaan", vaikken sitä ääneen sanonutkaan.

No, kyllä se siitä sitten, mutta edelleenkään en ole koskaan saanut antaa ja vastaanottaa rakkautta miehiltä, enkä tuntenut itseäni rakastetuksi. Mutta suhteita on ollut sitten kuitenkin. Ehkä vielä jonain päivänä.

Roadwalker
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Minäkään en puhu nuorille naisille mitään elleivät he itse puhu ensin. Kaupan kassalla on yleensä aika hiljaista, sillä yleensä nuoret naismyyjät eivät tervehdi omatoimisesti asiakasta. Nuorehko mies kun olen, niin he ilmeisesti luulevat, että osoittaisivat jonkinlaista kiinnostusta mikäli tervehtisivät ensin.

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Roadwalker kirjoitti:
Minäkään en puhu nuorille naisille mitään elleivät he itse puhu ensin. Kaupan kassalla on yleensä aika hiljaista, sillä yleensä nuoret naismyyjät eivät tervehdi omatoimisesti asiakasta. Nuorehko mies kun olen, niin he ilmeisesti luulevat, että osoittaisivat jonkinlaista kiinnostusta mikäli tervehtisivät ensin.

Kaupan kassa on suunnilleen ainoa paikka missä puhun naisille, niille nuorille ja kauniillekin. Aina he tervehtivät minua ensin, mutta koskaan se ei tule kovin riemukkaasti vaan huokaisemalla siten, että pitikö tuonkin nyt tähän tulla. Onneksi käytän harvoin nuoria ja kauniita kassoja, vanhemmat kassatädit jättää joskus tervehtimättä, mutta yleensä hekin kyllä tervehtivät.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat