nainen raskaana ehkä minulle en tahdo lasta

Vierailija

hemmetti pano on nyt paksuna ja aikoo pitää lapsen vaikka abortin voi vielä tehdä. Ei ole 100% varma olenko sen isä........ittu
nainen 20 vuotias olen paljon vanhempi ja eniten huolestuttaa elarit. Tasan maksan vain minimi elarit. Haukkukaa mut nyt pystyyn en mä tästä alemmaks vajoa.
Niin ja nainen uhkas kertoa kaikille, että olen lapsen isä jos lapsi on minun ja en aijo tavata sitä.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Poikalapsen äitinä varoittaisin kovasti tästä. Tosin kukaan ei voi tietää, käyttääkö tyttö ehkäisyä.

Siksipä miehen tulee käyttää aina kondomia, kunnes haluaa isäksi tulla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Poikalapsen äitinä varoittaisin kovasti tästä. Tosin kukaan ei voi tietää, käyttääkö tyttö ehkäisyä.

Siksipä miehen tulee käyttää aina kondomia, kunnes haluaa isäksi tulla.

Kuka hullu nyt muutenkin panee ilman kortsua? Pillerit suojaavat kyllä raskaudelta mutta ei taudeilta.

Vierailija

Paska juttu mutta minkäs teet. Mäkään en haluaisi olla raskaana, synnyttää ja imettää mutta valitettavasti tää nyt vaan on mun osa jos (kun) me molemmat halutaan lapsi. Biologia ei ole reilua. Naisen kroppa, naisen paska nakki, naisen päätös.

Vierailija

Miksi pitää mennä panemaan naista, jota ei koe tarpeeksi hyväksi lapsilleen? Mikä järki oli mennä polkemaan naista, joka on noin hankala? Lopettakaa se pillun perässä juokseminen, niin ei tule näitä ongelmia! Sen siitä saa, kun niitä pubiruusuja panee.

Vierailija

kumi mennyt  naisen kanssa 4 kertaa rikki ja sanoi ekalla kerralla, että syö pillereitä kun tarjosin katumuspilleri rahaa. Kyllä mulla on oikeus olla v itun vihanen. Ja hävettää jo nyt en todellakaan ruveta 20 vuotiaan lapsen elättäjäksi ja toiseksi jos ja kun alan seurustella niin pakkohan mun tosta kertoa ja ei kukaan nainen katso hyvällä tällästä. tap 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kumi mennyt  naisen kanssa 4 kertaa rikki ja sanoi ekalla kerralla, että syö pillereitä kun tarjosin katumuspilleri rahaa. Kyllä mulla on oikeus olla v itun vihanen. Ja hävettää jo nyt en todellakaan ruveta 20 vuotiaan lapsen elättäjäksi ja toiseksi jos ja kun alan seurustella niin pakkohan mun tosta kertoa ja ei kukaan nainen katso hyvällä tällästä. tap 

Turha sun on seksiä harrastaa jos et osaa edes kondomia käyttää. Nimimerkillä koko ikänsä kondomilla pannut (ja paljon) eikä kertaakaan ole mennyt rikki!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mennä panemaan naista, jota ei koe tarpeeksi hyväksi lapsilleen? Mikä järki oli mennä polkemaan naista, joka on noin hankala? Lopettakaa se pillun perässä juokseminen, niin ei tule näitä ongelmia! Sen siitä saa, kun niitä pubiruusuja panee.

Tai miksi ylipäänsä panna jos ei ole valmis ottamaan vastuuta (tavalla tai toisella) mahdollisesta jälkikasvusta. Mikään ehkäisy ei ole sataprosenttisen varma, sen nyt pitäisi olla jokaisen aikuisen tiedossa.

Vierailija

Isyystesti. Taitaa pikkulortolla olla mielessä vain paksu lompakkosi.

Taitaa olla aikamoinen haaranaukoja muutenkin, älä ainakaan ilman testiä isyyttä tunnusta.

Vierailija

Voi jumalauta, että mun pitäs olla panematta sen takia kun en halua lisääntyä. Olen käyttänyt kumia mutta kun se pikku lutka ei kostu kunnolla niin kumit menny rikki! T ap

Vierailija

Mitä hemmetin kumeja oikein käytätte, jos noin usein hajoavat? Itse olen käyttänyt kondomeja jo kolmekymmentä vuotta ja vain yksi on hajonnut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta, että mun pitäs olla panematta sen takia kun en halua lisääntyä. Olen käyttänyt kumia mutta kun se pikku lutka ei kostu kunnolla niin kumit menny rikki! T ap

Menehän Niko ottamaan Leponex ja unille. Huomenna on päivä uusi ja uudet jännät kuviot netissä.

Vierailija

Olen itkenyt ja rukoillut että lapsi ei olisi minun vaikken jumalaan uskokkaan tästä nyt selvitä pelkällä tuurilla. Ja jos lapsi ei ole minun lahjoitan sievosen summan miesten epillerin kehitykseen jos sellainen on! t. ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat