Turun varissuo, missä siel on kirkko ja mikä bussi veis lähelle

Vierailija

Pitäis varissuon kirkkoon siis päästä torilta. Missä se siellä on? Mitä siinä on lähellä? Meneekö esim 32 tai 42 bussi sinne?

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei siellä mun tietääkseni ole kirkkoa. Tosin muutin jo vuosia sitten pois Turusta. Tuskin on kirkkoa.

Miksi vastaat kun et tiedä edes asiasta mitään?

Vierailija

On siellä kirkko ja joka toinen sunnuntai on hyvä yhteisyyden messu! Kirkko on samassa kompleksissa kuin Varissuon kauppakeskus, mutta keskuksen kautta ei pääse sinne perille. Pitää mennä ulkokautta. Bussin suhteen en osaa neuvoa.

Vierailija

Kiitos paljon, enköhän löydä perille.

Onko kirkko merkitty selvästi, jos jään itäkeskuksen kohdalla pois niin löydän varmasti sen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko kirkko merkitty selvästi, jos jään itäkeskuksen kohdalla pois niin löydän varmasti sen?

Olin asunut täällä varmaan pari vuotta.ennen kuin tajusin että siinä on kirkko =D jos mahdollisimman hankalasti selitän, niin jää Itäkeskuksella pois, mene sisään ja ylös rullaportaita, kävele läpi ja ulos S-marletin vasemmalla.puolella, niin pitäisi kirkko löytyä. Aina siellä on ihmisiä, kysy tietä niin saat neuvoja =)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olin asunut täällä varmaan pari vuotta.ennen kuin tajusin että siinä on kirkko =D jos mahdollisimman hankalasti selitän, niin jää Itäkeskuksella pois, mene sisään ja ylös rullaportaita, kävele läpi ja ulos S-marletin vasemmalla.puolella, niin pitäisi kirkko löytyä. Aina siellä on ihmisiä, kysy tietä niin saat neuvoja =)

Ihanaa, kerrankin avuliaita ihmisiä aaveella :)
Kiitos, tällä varmaan löydän perille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat