En voi käsittää, miksi eron täytyy pilata puolisoiden välit.

Vierailija

Minun ensimmäinen aviolitto päättyi eroon kuusi vuotta sitten. Meillä on kaksi lasta, jotka asuvat viikot minun luona ja kolme viikonloppua kuussa isänsä luona. Tosin kun asutaan samassa kaupungissa, nämä asumiset vähän vaihtelee miten milloinkin. Minulla on lisäksi 5-vuotias, jonka isän kanssa en oikeastaan koskaan edes seurustellut. Hän tapaa lastaan kaksi kertaa kuussa ihan sopimuksen mukaisesti, hakee pojan meiltä ja tuo takaisin. Asun avoliitossa miehen kanssa, jolla on yksi jo aikuinen lapsi edellisestä avioliitosta. Lapsi opiskelee toisella paikkakunnalla ja viettää usein viikonloput ja viikkojakin meillä. Ex-miehelläni on taas kaksi lasta uuden vaimonsa kanssa, ja käyn heillä usein kahvilla jos vien lapset sinne viikonlopuksi. Lisäksi vietetään usein syntymäpäiviä ja muita juhlia yhdessä mikä on lapsille kivempaa. Haluan pitää yhteyttä lasteni isiin ja heidän puolisoihinsa ihan sen takia että kaikki nämä ihmiset kuuluvat lasteni elämään ja myös minä kuulun heidän lastensa elämään. Ikinä ei ole mitään katkeruutta tai riitaa.

Kommentit (4)

Vierailija

Ei kai se ero niitä pilaakaan, huoh. Ihan sama tuo sinun esimerkkisi, kuin se, että me ydinperheelliset, joilla arki väljähtänyt asetuttaisiin eri osoitteisiin ja elettäisiin elämää sieltä käsin.

Vierailija

Ja jos toista on loukattu niin siitähän ne riidat usein syntyvät. Jos molemmat ovat loukanneet toisiaan, mutta kokevat tulleensa yksin loukatuiksi, niin vielä enemmän. Kyllä jos minua olisi loukattu ja haluaisin siksi erota niin ero olisi tasan varmasti riitainen. Tai myös jos minua loukattaisiin erossa.
1

Vierailija

Mä en pystyisi pitämään enää mitään yhteyttä eron jälkeen enkä haluaisikaan. Jos meille ero tulee, niin se tulee varmasti siitä, että toinen on loukannut toista rankasti, eli potentiaalinen loukkaaja on mieheni. En näkisi mitään syytä olla sen jälkeen yhteydessä häneen enää millään tavalla. 

Vierailija

Voin sanoa, että ex kohteli niin törkeästi sekä minua että lastamme, että en usko, että voisin ikinä enää suhtautua häneen kuten apua kuvaili. Hänen toimintansa oli niin epäinhimillistä, että en voi enää koskaan luottaa häneen. Siksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat