Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottuisitko jos

Vierailija

Seksin aikana mies hokisi "nyt saat munaa, nyt saat munaa" sillä äänellä joka siinä mainoksessa hoetaan "syökää kanaa, syökää kanaa"? Olisiko hot?

Kommentit (7)

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Jos joskus saan seksiä niin lupaan toteuttaa tuon, toinen haaveeni on myös todeta esileikkien alkaessa, että "Sesam aukene" tietysti hienoilla taikuriliikkeillä höystettynä ja kun kikuli sujahtaa pimpuliin niin aion huutaa "TUUTTUUT!" ja tehdä kädelläni sen hienon vetoliikkeen. Seksi kanssani ei tule olemaan tylsää, sen lupaan.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Onko tämä Naispelko22 joku uus mies29v+1v:n luoma sivupersoona? Alkoi marsuista ja euroviisuista höpiseminen kyllästyttää, niin piti luoda uusi hahmo?

huoh

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Naispelko22 joku uus mies29v+1v:n luoma sivupersoona? Alkoi marsuista ja euroviisuista höpiseminen kyllästyttää, niin piti luoda uusi hahmo?

huoh

Koita kestää. Ihmiset on erilaisia.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:

huoh

No ei ole. Itse asiassa minua ärsyttää hänen neitimäinen surkuttelunsa ja itsensä vähätteleminen, mutta hänhän on ilmeisesti vasta 22 ja kehitystä ei voi väkisin nopeuttaa.

-Mies 29v + 1v-

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Vierailija kirjoitti:

huoh

Ihan oma erikoinen persoonani olen eikä minulla ole mitään tekemistä nimimerkki mies29v+1v:n kanssa. Eiköhän hän saa asiansa ilmi ihan hyvin omalla nimimerkilläänkin. Vai oletatko, että kaikki AV:lla käyvät miehet ovatkin todellisuudessa yksi ja sama henkilö?

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat