Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö punahiuksisista miehistä?

Vierailija

Mun mielestä hotteja, useimmat ei tunnu tykkäävän.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Kelpaisi, ehdottomasti!

Itse en syty kovin tummista tai aasialaisista miehistä.

Mutta punapäät on aika herkkuja, ne miehiset siis

-melkeinheteromies-

Vierailija

Kyllä, koska mulla on punapäinen poika. Mulla itsellä ei ole, mutta isoisälläni oli. Ja samoin mieheni isällä, vaikka miehen hiukset vaaleanruskeat.

Vierailija

Luin jostain tutkimuksesta, että tummat miehet on suosituimpia, sitten on vaaleat ja gingerit saa kaikkein vähiten naisia. Mä tykkään myös vaaleista enemmän kuin tummista, ja ruskeista silmistä en pidä ollenkaan. Harmi kun en osaa linkata sitä -2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tykkään! Kattonu Harry pottereitakin vain Ron weasleyn takia.

Joo ah Ron <3 tai oikeestaan Rupert Grint :)

Vierailija

Tykkään omastani, jolla on ihan kuparinväriset hiukset, mutta en kaikista. Esimerkiksi Carrot Top on kammottava.

Vierailija

Ensimmäisen kerran mieheni kohdalla. En ollut koskaan aiemmin osannut kuvitellakaan punapäätä. Oli tosin joutunut kiusatuksi sen takia, huono itsetunto, siksi kai etsi hyväksyntää koko ajan lisää ja lisää. Lopulta en enää jaksanut niitä muita naisia.

Vierailija

Itse sytyn eniten vaaleista sekä punahiuksisista miehistä. Kumppania etsiessä toki muut asiat painavat enemmän kuin hiustenväri.

Vierailija

Mulla on kotona komea mies, jolla pisamia ja tummat kuparinpunaiset hiukset ja kauniit tummat silmät. Vientiä olisi ja naiset lähestyvät säännöllisesti, joten tuntuisi naisille kelpaavan punatukkaisetkin miehet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat