Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naispuolinen työkaverini väitti pomolle olevansa kuumeessa, satun tietämään että oli oikeasti pois kuukautiskipujen takia

Vierailija

kerronko pomolle? En minäkään ole kuukautisten takia pois töistä.. Eihän se ole edes kipua vaan vain epämiellyttävää korkeimmillaan, joten tuohan on sama kuin minä en menisi krapulassa töihin.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Onneksi sinä tiedät miltä muiden kuukautiskivut tuntuvat :D Itselläni ainakin on ensimmäinen päivä aina ihan kamalaa tuskaa, mieluummin melkeinpä olisin kuumeessa. Varmasti monilla on vielä kamalampaa.

Ymmärrän kyllä hyvin jos ei viitsi suoraan sanoa että on niin kamalat kuukautiskivut että on pakko jäädä pois, vaan mieluummin valehtelee että on kuumeessa. Syynä taitaa olla just tuollaiset "Häh, eihän kuukautiskivut ees satu??" -ihmiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei oo sulta pois mitenkään niin miksi puuttua muiden asioihin.

Paitsi että saan samaa palkkaa kuin hän, vaikka minäkin raahaudun kuukautisten aikaan töihin?

Vierailija

Kuukautiskivut voi olla toisilla erittäin kipeät. Paljon kuumetta pahemmat. Luulisi ihmisten tietävän tämän....

Vierailija

Vai että korkeintaan epämiellyttävää? Sulla ei Ole näköjään mitään kokemusta oikeista kuukautiskivuista, parempi ettet nolaa itseäsi enempää.

Vierailija

Kuukautiset eivät ole syy olla pois töistä mutta kuukautisKIVUT voivat olla. Samalla tavalla kuin pääkipu, selkäkipu, mahakipu. Kaikki kipu joka on liian kovaa jotta olisi työkunnossa. Lisäksi voi olla muita oireita, pahoinvointi, pyörryrys ja ripuli liittyy usein vaikeisiin kuukautisoireisiin.

Vierailija

Jokainen nainen tietää, että kuukautiskivut voivat olla hyvin erilaisia. Joka kuukautiset eivät edes ole yhtä kivuliaat. Samoin ikä muuttaa oireita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo sulta pois mitenkään niin miksi puuttua muiden asioihin.

Paitsi että saan samaa palkkaa kuin hän, vaikka minäkin raahaudun kuukautisten aikaan töihin?

höpöhöpö ap, ei miehillä ole kuukautisia!

Vierailija

Sama kai se mistä syystä on saikulla.

P.S. Olen joskus nuorempana kerran pyörtynyt bussia odottaessa, kun kuukautiskivut oli niin kovat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä tiedät miltä muiden kuukautiskivut tuntuvat :D Itselläni ainakin on ensimmäinen päivä aina ihan kamalaa tuskaa, mieluummin melkeinpä olisin kuumeessa. Varmasti monilla on vielä kamalampaa.

Mä en olisi "mieluummin melkeinpä" kuumeessa vaan ihan koska vaan valitsisin (sinänsä vaarattoman flunssaan liittyvän) kuumeen menkkakipujen tilalle. Eikä minullakaan ole mitään superpahoja kipuja, naprokseenilla hoituvat. 

Vierailija

Mulla on endometrioosi. Olen aina kuukautisten aikaan 1-2 päivää osastohoidossa opiaatti- ja antibioottitipassa. Ja ei, vuotoa ei tietenkään oteta joka kuukausi, onneksi on lääkkeitä. Provohan aloitus toki oli.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat