Kerronko hoitoni vaimolle, mikä petturi miehensä on?

Vierailija

Minulla on/oli suhde perheelliseen mieheen ulkomailla, jossa molemmat olimme työkomennuksella. Oma komennukseni täällä jatkuu vielä jonkin aikaa, mies lähti juuri takaisin Suomeen. Suhteemme jatko on auki mutta samassa kaupungissa tulemme asumaan joten jotain sutinaa todennäköisesti on. Meillä on miehen vaimon kanssa yhteinen tuttu, joka jaksaa hehkuttaa miten söpö tämä pariskunta on ja miten rakastavat toisiaan ja ihana kun saavat taas olla yhdessä. Mies on kuulemma niin loistava aviomies ja kaikkea muuta. Ei vaan tiedä, kuinka tämä loistava aviomies on hoidellut työkaveriaan, haukkunut vaimoaan ja kertonut lähteneensä ulkomaille pakoon perhe-elämää. Omalta puoleltani suhde oli puhtaasti seksiä ja ajankulua, hoidollani saattaa olla tunteitakin pelissä. Nyt tekisi mieleni kertoa vaikka nimettömästi vaimolle, ettei hänen kiiltokuvamiehensä olekaan mikään unelmien prinssi. Käsittääkseni en ole edes ainoa nainen, joka on tässä kierrossa ollut. Kertoako vaiko eikö? Ja jos niin miten? Anonyymisti vai suoraan?

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Kyllä on sullakin tunteita pelissä, ei sua muuten kiinnostaisi niin paljoa, että tuollaisia suunnittelisit ja tänne kyhäisit aloituksia aiheesta.

Vierailija

Ap tässä: Tuntuisi reilulta paljastaa ettei se mies niin kultapoju olekaan kuin antaa ymmärtää. Itseäni ei haittaa mitä tapahtuu. Omat tunteet ei ole pelissä, olen sinkku ja ollut ennenkin varattujen kanssa. Kerran yhden vaimolle selvisi ja soitti ja haukkui huoraksi ja ties miksi mutta seuraavana päivänä soitti uudelleen ja oli aidosti kiitollinen, kun kerroin mitä oli ollut meneillään. Tällä ajattelin että kertominen olisi "oikein".

Vierailija

Ap:lla on suru puserossa kun mies lähti ja pääsee kotiin söpöilemään vaimonsa kanssa päivänvalon kestävää pariskunnan elämää. Ostavat sukulaisille ja toisilleen joululahjoja, menevät jouluna anoppilaan, koristelevat kodin ihanasti, käyvät päiväkävelyillä käsi kädessä ja pyöriskelevät saman peiton alla joka ikinen yö. Ja sitten vielä julkaisevat facessa ihkuja pariskuntakuvia toisistaan. Rakkaus on kyllä ihanaa silloin, kun tietää olevansa toiselle ykkönen ja se maailman tärkein ihminen, vaikka hairahduksia olisikin joskus sattunut.

Vierailija

No tunteita ja tunteita. Ihan kiva tyyppi ja ns. palveli tarkoitustaan ja voi ehkä vielä toimia samassa tarkoituksessa (siis seksiä ja seuraa) mutta en todellakaan haikaile mistään suhteesta.

Vierailija

Eikä olla facekavereita että näkisin söpöjä pariskuntakuvia. Kuten sanoin, suhteesta en haikaile tämän kanssa ja itselläni on pari muutakin vastaavaa hoitoa kierrossa. Vapaita tosin, tällä kenestä nyt on kyse on vaimo ja kaksi pientä lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap tässä: Tuntuisi reilulta paljastaa ettei se mies niin kultapoju olekaan kuin antaa ymmärtää. Itseäni ei haittaa mitä tapahtuu. Omat tunteet ei ole pelissä, olen sinkku ja ollut ennenkin varattujen kanssa. Kerran yhden vaimolle selvisi ja soitti ja haukkui huoraksi ja ties miksi mutta seuraavana päivänä soitti uudelleen ja oli aidosti kiitollinen, kun kerroin mitä oli ollut meneillään. Tällä ajattelin että kertominen olisi "oikein".

Onko sulla paska isäsuhde ja muitakin huonoja kokemuksia? Huoraat varattujen miesten kanssa, muuhun et näköjään kykene. Sitten haluat tilittää vaimoille ja murskata muiden liitot, koska itse olet niin vitun katkera, yksin ja väsynyt.

Vierailija

Sen lisäksi että olet itse osallistunut tuollaiseen suhteeseen, haluat vielä olla niin petollinen, että tekisit noin? Ja on vielä pokkaa haukkua toista petturiksi...

Vierailija

Ap, vaikutat todella surulliselta ihmiseltä. Olisi ehkä parempi, että ensisijaisesti keskittyisit siihen, miten sinulla olisi itsesi kanssa hyvä olla, ennen kuin alat taas säätää noiden hoitojesi kanssa. Se tuskin tulee tekemään sinua tai partnereitasikaan onnelliseksi.

Vierailija

Musta vaimolla on oikeus tietää, itse ainakin haluaisin. Paskamaisinta olis saada tommonen selville vasta vuosien tai vuosikymmenten kuluttua.

Kertomisessa ei oo mitään väärää. Pariskunnan oma asia haluavatko koittaa korjata suhteensa vai eivät.

Vierailija

Ja.

Naisilla ei ole pelisilmää lainkaan. Etteivät tajua, että elämäänsä, oloansa ja vaimojansa haukkuvat miehet saavat eniten hyväksyntää, paijausta ja jalkojen levitystä muilta naisilta. Kyllä ne miehet itse parhaiten tajuavat, miten sitä myötätuntoa ja muutakin heruu....

Vierailija

Ymmärtäisin käräytyksen silloin jos oikeasti kävisi se vaimo sääliksi ja kieltäytyisi seksistä sen takia, mutta että eka selän takana pannaan ja sitten muka ilman taka-ajatuksia paljastetaan vaimolle, just joo. Sulla vaan tekee mieli satuttaa sitä vaimoa ja pilata niiden välinen suhde.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat