Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sallisitko lapsellesi tällaiset kuvat?

Vierailija

17-vuotias tyttöni pistää esiin tuon tapaisia kuvia, sellaisiakin, joissa polttaa röökiä. Olen valistanut, suuttunutkin. Välimme ovat kuitenkin hyvät ja tyttö menestyy hyvin koulussa ja pitää kiinni kotiintuloajoista (ainakin soittaa jos ei tule ajallaan). Alkoholia käyttää viikonloppuisin. Minusta meillä on myös lämpimät välit, hän esimerkiksi kertoo minulle seksielämästään.

Pitäisikö tässä nyt tehdä jotain vai ei? Meneekö tuo ajallaan ohi vai täytyykö tuohon puuttua ja jos täytyy, niin miten?

https://irc-galleria.net/user/Pa-Ne-Pa/album/2613578-hiii?image_id=90970487

Kommentit (6)

Vierailija

Ihan hyvä porvoolainen. Mutta jos tosissasi laittaisit vielä avlle jakoon tyttäresi kuvia niin ei taitais kuule tyttökään siitä tykätä. Vaikka haluisikin tulla pannuksi

Tähti

Onko tuo siis sinun tyttäresi? Jos on niin miksi ihmeessä linkität sen tänne kaikkien nähtäväksi?
Ja tuollaiset kuvat ovat ihan normaaleja 17-vuotialle, don't worry!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä porvoolainen. Mutta jos tosissasi laittaisit vielä avlle jakoon tyttäresi kuvia niin ei taitais kuule tyttökään siitä tykätä. Vaikka haluisikin tulla pannuksi

Siis eivät nuo kuvat ole tyttärestäni. Ne ovat samantapaisia, joita tyttäreni nettiin työntää.

Vierailija

Mä olin kapinateini, punkkari. Päihteitä kului, myös pilveä. Välit äitiin menivät totaalisesti. Yhdessä vaiheessa ainoa kommunikointimuotomme oli suora huuto. Näin jälkeenpäin on tietenkin selvää, että äiti pelkäsi.

Sen sijaan välit isään olivat hyvät. Isä ei paljon rajoja asetellut, mutta osoitti rakkautensa. Hän kertoi olevansa musta aina huolissaan, mutta lupasi, että jos keskiarvo pysyy yli kasissa, saan mennä ja tulla niin kuin tahdon. Ja se pysyi.

Nyt olen koulutettu nuori aikuinen ja välit vanhempiini ovat hyvät, isään poikkeuksellisen läheiset.

Jos lapsi kasvaa perusterveessä perheessä, niin kyllä se siitä elämään selviää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat