Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 37-vuotias äitinainen olla kuuma ja ihana? Miehen frendi

Vierailija

hehkuttaa jotain naista miehelleni. Haluaisin niin nähdä sen naisen. Itelle ei tule mieleen yhtään sen ikäistä naista, jolla on lapsia ja näyttäisi KUUMALTA. Mulla ois yks todella kaunis (28v) frendi kiinnostunut miehen kaverista, mutta tyyppi ei suostu treffeille. Miettii kuulemma vaan sitä mammaa ja suunnitelmiaan. Onko toi nyt ihan tervettäkään?

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Rakkausn ja ihastus  ei ikää katso. Se mies on ihastunut ja te tyhmät vaan mietitte rakkaudenkohteen ikää ja vartaloa!

Vierailija

Naiset ovat jostain syystä seksittäitä vasta siinä 35-45-vuotiaina. Sitä nuoremmat voivat olla erittäinkin hyvännäköisiä, mutta eivät seksikkäitä.

Vierailija

Missäköhän päin Suomea näitä kuumia keski-ikäisiä äitinaisia on? Tulisin katsomaan, onko totta. Ei kukaan 37 voi olla 28 parempi.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missäköhän päin Suomea näitä kuumia keski-ikäisiä äitinaisia on? Tulisin katsomaan, onko totta. Ei kukaan 37 voi olla 28 parempi.

Ap

Minkä ikäinen olet itse jos mietit/epäilet tällaisia? Aika usein miehet viehättyy yllätys yllätys myös naisen kypsyydestä henkisesti. Että ehkä harvempi 37 nainen keskittyy miettimään tuollaisia, että minkä ikänen voi olla kuuma.. Ehkä se pointti onkin juuri siinä?

Vierailija

Haloo, oon 38v kahden lapsen äiti ja todella siis todella kuuma. Yöelämään lähtiessäni laittautuneena miehet paristakympistä viiteenkymppiin ovat kuin koiranpentuja kieli ulkona. Tietty tohon vaikuttaa, että oon siro, pienikokoinen pitkäsäärinen mimmi. Arkisin kuljen virallisemmassa lookissa silmälasit päässä ja silmää tulee, mutta saan olla suht rauhassa. Aina miehet on pyörinyt ympärillä, mutta jostain syystä viime vuosina ihan eniten. Voisko se olla karisma?

Vierailija

Moni itseäni 10 vuotta nuorempi mies, joita olen hätistellyt ja joille olen ehdotellut ikäistään seuraa, ovat sanoneet, etteivät kestä juurikaan sitä ikäistensä naisten ulkonäkökeskeisyyttä. No mitään upeaa kroppaa minulla ei heille olisikaan tarjota, sellaisen menetin jo nuorena. Toisaalta taas omanikäiseni miehet ovat enempi viehtyneet nuoriin naisiin ja ulkonäkö tuntuu olevan merkittävämpi tekijä. Kuitenkin luulen, että kun toiseen ihastuu tai rakastuu, siinä on hieman muut voimat kyseessä kun ikä tai kroppa tai yleisesti nähtävä kuumuus. Joten aika turhaa edes miettiä miksi yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..

Nainen, äiti, 37v

Ihan vaan esimerkkinä (makuasioita) Angelina Jolie, 40v, kolmen lapsen biologinen äiti.
Aika monen mielestä hottis.

Vierailija

Ei voi olla. Nainen pilaantuu 25v. mennessä. Puhun kaikkien miesten puolesta, koska tämä on vaiettu totuus. Mies pystyy rakastumaan vain nuoreen ja kauniiseen neitsytnaiseen.

M40v

Vierailija kirjoitti:
Haloo, oon 38v kahden lapsen äiti ja todella siis todella kuuma. Yöelämään lähtiessäni laittautuneena miehet paristakympistä viiteenkymppiin ovat kuin koiranpentuja kieli ulkona. Tietty tohon vaikuttaa, että oon siro, pienikokoinen pitkäsäärinen mimmi. Arkisin kuljen virallisemmassa lookissa silmälasit päässä ja silmää tulee, mutta saan olla suht rauhassa. Aina miehet on pyörinyt ympärillä, mutta jostain syystä viime vuosina ihan eniten. Voisko se olla karisma?

Buhahaa, ei vittu, vaatteet pois ja paljastuu työmiehenrukkaset, löysä ryppyinen vatsareppu lasten jäljiltä ja revitty vittu.
Ap on oikeassa lapsetonta alle 30v naista ei voita mikään.
Kaikki missitkin olisi 35-45v jos ne olisi niin vitun kauniita ja seksikkäitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat