Suomilove - aivan ihana tv-ohjelma! Ihan eri luokkaa kuin joku Vain elämää tms.

Vierailija

Kyseistä ohjelmaa ei pysty toivottavasti pilaamaan huomenna siinä esiintyvä Jenni Vartiainenkaan. Aitoja tunteita tavallisilta ihmisiltä eikä feikattua itkua. <3 <3

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Kyseinen ohjelma on parasta mitä Suomen tv:stä tulee. Harmi jos joku Vartiainen yrittää pilata sen sinne väkisin tykryttäytymällä. Eikös sitä osuutta voisi leikata pois niin ei menetettäisi satoja tuhansia katsojia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseistä ohjelmaa ei pysty toivottavasti pilaamaan huomenna siinä esiintyvä Jenni Vartiainenkaan. Aitoja tunteita tavallisilta ihmisiltä eikä feikattua itkua. <3 <3

Katsoin tv2 sivuilta huomisen ohjelman sisällön ja aikataulut. Jenni esiintyy VIIMEISENÄ eli minä ainakin vaihdan kanavaa juuri ennen sitä. Muu ohjelma on ihan katsottavaa kamaa.

Vierailija

MInäkin olen kyllästynyt katselemaan Jennin rumaa lärviä ja kuuntelemaan sitä järkyttävää huohotus-"laulua": joka lööpissä, lehdessä ja mediassa nykyään tuo ämmä. Vie tilaa oikeilta staroilta kuten Anna Abreulta. Onneksi huomisessa ohjelmassa on myös Apulanta, Hector ja Lauri Tähkä!

http://yle.fi/aihe/suomilove

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseinen ohjelma on parasta mitä Suomen tv:stä tulee. Harmi jos joku Vartiainen yrittää pilata sen sinne väkisin tykryttäytymällä. Eikös sitä osuutta voisi leikata pois niin ei menetettäisi satoja tuhansia katsojia?

Miksi te aivokääpiöt alapeukutatte tätä viestiä? Tuollainen ohjelmapaikka perjantai-illassa kokee paljon kilpailua. Silloin ei olisi varaa pilata ohjelmaa laittamalla sinne jotain ei-suosittua pikemminkin maanlaajuisesti vihattua artistia läähättämään. Suomiloven pitäisi tajuta poistaa tuon paska-akan osuus ohjelmasta jos haluaa säilyttää katsojat.

Meizzi
Seuraa 
Liittynyt19.9.2015

Vierailija kirjoitti:
MInäkin olen kyllästynyt katselemaan Jennin rumaa lärviä ja kuuntelemaan sitä järkyttävää huohotus-"laulua": joka lööpissä, lehdessä ja mediassa nykyään tuo ämmä. Vie tilaa oikeilta staroilta kuten Anna Abreulta. Onneksi huomisessa ohjelmassa on myös Apulanta, Hector ja Lauri Tähkä!

http://yle.fi/aihe/suomilove

Aijaa, en mä ole huomannut Jenniä lainkaan julkisuudessa viime kuukausina, en missään lehdessä, lööpissä tai mediassa. Sekoitat varmaan johonkin toiseen kuten Abreu, Chisu tai Anna Puu?

Vierailija

Minä katselin eilen tämän Suomi-love jakson, ihan loppuun asti. Minun mielestäni Jenni esiintyi vähintään yhtä hyvin kuin muutkin artistit jaksossa. Ja kun nämä ystävykset Madeleine ja Joonas olivat toivoneet juuri Jennin kappaletta, miksi heidän toivettaan ei olisi saanut kunnioittaa vaan se olisi pitänyt leikata jaksosta pois (kuten joku täällä vaatii)? En ihan tajua mitä te tarkoitatte?

Vierailija

Hieno ohjelma, koskettaa ainakin minua. Ja viime jaksosta mulle jäi mieleen etenkin tuo Vartiaisen esitys, upeaa. Mun mies olisi halunnut tietää, miten joku nainen pysyy pystyssä niin korkeilla koroilla, katseli muutenkin aika intensiivisesti Jennin esitystä... :)

Vierailija

Musta eilinen päätöskonsertti oli hämmentävän sekava. Ainoa, mistä sain varmasti selkoa oli, että viimeinen biisi oli katsojien suosikki.

Vierailija

Joo, mutta muuten älyttömän hyvä ohjelma. Hyvän mielen ohjelma, jonka tekemiseen on satsattu. Kiitos siitä! Me ei telkkarista uutisten lisäksi muuta katsotakaan. Hyvä SuomiLove! Ja ihan hyvät juontajat. Ja mahtava bändi.

Vierailija

Tällaiset ohjelmat saavat aina miettimään, että miksi ihmeessä eräät haluavat avautua asioistaan kameran edessä kaikelle maailmalle?! Ok, mulla on ongelma ja se on niin erikoinen ja ihmeellinen, että haluan kertoa sen ihan kaikille koska kenelläkään toisella EI voi olla tällaista jaettavaa. Ja sitten nenäliinat esiin.

Ois kiva nähdä joku tuttu ohjelmassa, että osaisi vähän suhteuttaa taustoihin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat