"Se, mikä on meille ITSESTÄÄN SELVÄÄ, voi olla heille täysin uutta ja vierasta."

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Elämäni 40 ensimmäisen vuoden aikana en kokenut muuta kuin sanallista häirintää, johon oli helppo vastata samalla mitalla. Ei kourimista, kättä vaatteiden alle, raiskausyrityksiä jne. vaikka olen miehisellä metsäalalla.

Kaikki muuttui, kun kuntaan tuli VOK. Nyt saan kuulla huutelua, ehdotuksia, minua seurataan, minua kuvataan (vaikka olen jo aika vanha ämmä).

Tiedän, että alimmissa sosiaaliluokissa on normaalia kutsua vaimoa huoraksi, mutta monille meistä se on tuntematon nimittely. Siksi tuo sarjakuva ei kerro suurimman osan elämästä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Elämäni 40 ensimmäisen vuoden aikana en kokenut muuta kuin sanallista häirintää, johon oli helppo vastata samalla mitalla. Ei kourimista, kättä vaatteiden alle, raiskausyrityksiä jne. vaikka olen miehisellä metsäalalla.

Kaikki muuttui, kun kuntaan tuli VOK. Nyt saan kuulla huutelua, ehdotuksia, minua seurataan, minua kuvataan (vaikka olen jo aika vanha ämmä).

Tiedän, että alimmissa sosiaaliluokissa on normaalia kutsua vaimoa huoraksi, mutta monille meistä se on tuntematon nimittely. Siksi tuo sarjakuva ei kerro suurimman osan elämästä.

Niin hyvää provoa. "Alemmat sosiaaliluokat" meni liian pitkälle...

Vierailija

Ai mua ainakin huoriteltiin kun olin töissä kaupassa. Ainoa kerta ikinä. En tehnyt mitään ansaitakseni tuollaista.
Tekijää en uskalla tässä mainita ettei tule itkuvinkupotkuraivaria palstan ressukoilta (keski-ikäinen suomalainen mies).

Vierailija

AP vähättelee raiskauksia vertaamalla niitä joihinkin satunnaisiin kantasuomalaisten tekemiin huomionosoituksiin.

YMMÄRRÄ NYT IDIOOTTI, ETTÄ MAMUJEN RAISKAAMISET JA LAPSIEN HOUSUIHIN KÄDEN TYÖNTÄMINEN KUUDEN MIEHEN LAUMASSA ON HIEMAN ERI ASIA.

Sitäpaitsi Suomessa on tilastojen mukaan alle 200 pedofiilia.

TULIJOISSA ON TUHATTA KOHTI JO SE KAKSISATAA PEDOFIILIA. (päättelin tulijoiden määrästä, ahdistelujen määrästä mitä on nyt ollut ja ajanjakso) JA TUO ARVIO ON TODELLA ALAKANTTIIN.

KERROT SEN 50, MIKÄ ON JOULUNA TÄYSI.

(= 10 000 tulija-pedofiilia)

Itse uskon että noin 4% on aitoja pakolaisia Syyriasta.

Vain naiset ja lapset alle 3v saa tulla maahan.

Vierailija

Mua ei kuvata eikä seurata vaikka paikkakunnalla on monta VOK:ia vaikka oon nuori, nätti nainen. Muu ahdistelu sen sijaan on tuttua ajalta tätä ennen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua ei kuvata eikä seurata vaikka paikkakunnalla on monta VOK:ia vaikka oon nuori, nätti nainen. Muu ahdistelu sen sijaan on tuttua ajalta tätä ennen...

Juujuu Pirjo, uskotaan. Et ole mikään ikivanha ruma kaappijuoppo, vaan todella kaunis nuori nainen.

Makasit jopa selälläsi Vokin edessä, mutta kukaan ei silti raiskannut.

Vierailija

En tohon seksuaalisen hyväksikäyttöön sano mitään, mutta turha pyöritellä silmiä sille, että Suomen meiningissä jotkut asiat voivat tulla täytenä yllätyksenä ja kulttuurishokkina.

Esim. 30-vuotias somalinainen ei välttämättä ole eläissään käsitellyt rahaa. Koko käsitys rahasta ja miten sen kanssa toimitaan voi olla täysin utopiaa. Kun tullaan Suomeen ja raha pitäisikin käyttää fiksusti omalta tililtään nostaen, se voi olla täysin mahdotonta alkuun.Toi ei liity mitenkään älykkyyteen tai kyvykkyyteen, vaan siihen, että maailmassa on erilaisia tilanteita missä eletään. Me ollaan kuitenkin lapsesta saakka kasvettu siihen, miten talous pyörii ja miten rahaa käytetään.

Vierailija

Mua on kyllä käpälöity valitettavasti useaan kertaan elämäni aikana, ihan suomalaisten miesten toimesta. Ensimmäinen kerta oli 10-vuotiaana, kun kaverin vanhapoikaeno kiskoi väkisin syliinsä ja puristeli pakaroista :-(
Lisäksi alle 14-vuotiaana lähenteli oman joukkueen valmentaja, mistä syystä lopetin ko. lajin harrastamisen. Täysi-ikäisyyden jälkeen noita tapauksia on myös ollut useita, onneksi nyt näin 40+ -iässä saa jo olla suht' rauhassa. Nyt sitten saa pelätä tyttären puolesta.

Vierailija

Mitä vittua, tuo ilmiselvä provo saanut ties kuinka monta ylänuolta?
Ootte vissiin KRIITTISIÄ sanan varsinaisessa merkityksessä vain yhtä asiaa kohtaan. Noloa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juujuu Pirjo, uskotaan. Et ole mikään ikivanha ruma kaappijuoppo, vaan todella kaunis nuori nainen.

Makasit jopa selälläsi Vokin edessä, mutta kukaan ei silti raiskannut.

Aha.
Varsinainen naisasiamies meillä tässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas, viestissä nro 5 ensimmäinen naisten omien kokemusten vähättelijä.
Oletko nainen?

No kuule olen. Ja on se aika pientä, että joku suomalainen mies on vislaillut perään jos vertaat sitä 12 vuotiaan huosuihin käsiään tunkevasta 6 mamumiehen laumasta tai matujen raiskaama 14v.

Meneppä niille kertomaan, kuinka olet traumatisoitunut vislailusta ja se on ihan yhtä paha kuin se, että mamu työnsi kullinsa lapsen neitsyyden vieden ja seksuaalisen identiteetin tuhoiaminen.

Sulla ei ole kaikki muumit laaksossa.

Aika pitkälle olet fantasioinut noista tapauksista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas, viestissä nro 5 ensimmäinen naisten omien kokemusten vähättelijä.
Oletko nainen?

No kuule olen. Ja on se aika pientä, että joku suomalainen mies on vislaillut perään jos vertaat sitä 12 vuotiaan huosuihin käsiään tunkevasta 6 mamumiehen laumasta tai matujen raiskaama 14v.

Meneppä niille kertomaan, kuinka olet traumatisoitunut vislailusta ja se on ihan yhtä paha kuin se, että mamu työnsi kullinsa lapsen neitsyyden vieden ja seksuaalisen identiteetin tuhoiaminen.

Sulla ei ole kaikki muumit laaksossa.

Aika pitkälle olet fantasioinut noista tapauksista.

IHAN KUULE PÄIVÄN LEHDISTÄ LUETTU, MM 14V RAISKAUKSESTA, 12V HUOSUIHIN KÄTTÄ USEAMMAN TULIJAN MIESLAUMA, YKSINÄINEN KOULUTYTTÖ, SITTEN NÄITÄ ON SATOJA LYHYELTÄ AJALTA. KAIKKI MAMUJEN TEKOJA.

Fantasioi sä vaan jatkossakin, sullahan on aina se mantra mitä voit hokea "meillä on unelma".

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat