Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei v***u!! Vaimo yllätti mut pukeutuneena hänen pikkareihin, rintsikoihin ja pitsiseen läpinäkyvään yöasuun!!

Vierailija

Mulla on cross dress fetissi, tykkään pukeutua naiseksi ja panna peppuani dildolla. En ole uskaltanu kertoa vaimolle tästä, enkä ole homo vaikka olen kyllä kahdesti ottanut suihin mieheltä (sinkkuna). :(
Anyway vaimo (1,5v naimisissa) sanoi lähtevänsä erään kaverinsa kanssa keikalle baariin toiselle paikkakunnalle. Ajattelin että saan olla illan yksikseni ja heti kun vaimo lähti puin hänen seksikkäät alushousut, rintsikat ja yöpuvun päälleni. Aloin sormilla rentouttaa takamustani, kunnes yhtäkkiä kuulin ulko-oven käyvän ja vaimo tuli hirveellä kiireellä huutaen makkariin, että unohti ottaa lompakkonsa mukaan. Hän pysähtyi paikoilleen nähdessään mut ja nappasi lompakon kuin mitään ei olisi tapahtunut ja lähti ovesta ulos sanaakaan sanomatta. Mitä vittua teen? Sanonko että läpälläni olin pukeutunut vai mitä? Mulla on tässä muutama tunti aikaa keksiä joku hyvä selitys.. :,(

M27

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Kerro totuus. Jos olisin itse nainen tässä tilanteessa, se olisi se minkä haluaisin kuulla. Varsinkin kun on naimisissa, toivoisi olevansa toisen luotettu

Vierailija

Joo, kerro totuus ja pyydä anteeksi sitä että lainasit luvatta.

Itse seurustelin aiemmin crossdressaajan kanssa ja annoin hänen lainailla pikkareitani jos hän halusi. Rintsikat eivät hänelle menneet kun rintakehäni oli niin paljon pienempi.

En tykkäisi jos joku ottaisi kysymättä mun alusvaatteita, muuten ok.

Vierailija

Just joo. Miten ajattelit selittää vaimolle, että alkkarit, joita hän ei ole käyttänyt ovat likaisena? Vai pallihikiset alkkaritko ajattelit laittaa takaisin kaappiin? Huono provo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Just joo. Miten ajattelit selittää vaimolle, että alkkarit, joita hän ei ole käyttänyt ovat likaisena? Vai pallihikiset alkkaritko ajattelit laittaa takaisin kaappiin? Huono provo.

Jaa a =(

Kohta tulee kotiin enkä todellakaan ole valmis kertomaan totuutta.

AP

Vierailija

Voi ei :( Tsemppii. Kertoisit vaan. Kuulostat kivalta tyypiltä. Et jos sun vaimo ei ymmärrä niin sä varmasti löydät paremman. <3

Vierailija

Itsekin jäin joskus parikymppisenä kiinni, kun kokeilin silloisen tyttöystävän nahkajäljitelmälegginsejä. Olivat niin venyvät, että mahtuivat minullekin. Kyrpä oli viiloista ulkona takoi jämäkkänä kuin Thorin vasara, kun tyttöystävä astui ovesta sisään. Jalassa oli nettikaupausta tilatut naisten korkosaapikkaat. Olin kopistellut ja tyttöillyt ympäri asuntoa.

Vierailija

Anteeks mut vittu järkyttyisin jos Mies tekis tollasta... En nyt yritä pahaa mieltä sinulle aiheuttaa mut jos oma Mies ois kyseessä niin voi perse...

Vierailija

Eräs exäni teki myös tuota. Ei mitään ongelmaa ja oli ihan hauskaa ja seksikästä jopa mutta olin tosi loukkaantunut siitä, että hän otti lupaa kysymättä alusvaatteitani. Se tuntui todella piittamattomalta. Jos hän olisi pyytänyt minua ostamaan vaikka itselleen sopivia ja omia, olisin ollut suorastaan otettu ja mielellään häntä auttanut. Ihmisillä saa olla salaisuuksiakin, ei tarvitse kaikkea jakaa, mutta älkää ottako ilman lupaa toisen vaatteita.

Vierailija

Tykkään laittaa työpäivän ajaksi naisten pikkarit jalkaan. Kuluu toimistopäivä nopeammin. Eipä tiedä toimiston mimmit, että kahvihuoneessa huulta heittäessä meikäläisellä on pitsiset hipsterit farkkujen alla. Hih

Vierailija

Suurimmalla osalla meistä on jokin "hölmö juttu" jota tehdään kotona kun kukaan ei näe. Vaimollasikin todennäköisesti on.

Et ole tehnyt mitään peruuttamatonta, mikään ei ole hajonnut tms.

Joakim

Ihan perussettiä tyttöily ei ole keneltäkään pois. Raavalle maahnmuuttokriitikollekkin voisi varauksetta heteropohjalta suositella anaalileikkejä, mukavasti rentouttaa kaiken tämän nykyisen petoksen keskellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat