Millaisella työhakemuksella hakea paikkaa jota jo teen? Vakinaistaminen...

Vierailija

Julkisella olen siis ja sijaisena nyt ollut 2 vuotta ja viimein tuo paikka tulee vakituiseksi kun sijaistettava on irtisanoutunut. Ei ole siis kyse ketjuttamisesta tms vaan olen koko ajan tiennyt kenen pestiä hoidan.

Mitähän sitä säveltäisi työhakemukseen? En voi samaakaan käyttää jolla tähän aikoinaan pääsin eikä toisaalta mikään "tässä mä nyt olen" käy myöskään, koska julkisesta kyse joten kaikki täytyy mennä viimeisen päälle laillisesti...

Kommentit (3)

Vierailija

Itse tein ihan samanlaisen hakemuksen kuin jos olisin ollut aivan vieras hakija ja sitä vaati työnantajakin. Olin tehnyt sijaisuutta jo 5v.

Vierailija

Kyllähän ne varmaan sut mielellään palkkaavat, jos vaan olet hommasi hoitanut hyvin. Iso säästö kun ei tarvitse kouluttaa uutta. 

CVstä näkyy normaalit tiedot, mutta ehkä niitä voisi (työstä riippuen) esitellä normaalisti. Panostaisin kuitenkin ihan konkreettisiin juttuihin, jos mahdollista, mitä olet saanut työssä aikaan, missä olet ollut hyvä, mistä on tullut kiitosta, mihin suuntaan kehittäisit työtä jne. 

Vierailija

Tuossa tilanteessa, käänny ihan vaan oman esimiehen puoleen luottamuksella. Hän voi antaa ne tärkeimmät pointsit, oleelliset asiat, jotka tarvitset hakemukseen merkata, jotta saat pitää tuon työsi.

Voimia ja kestävyyttä vaan kaikille meille pätkätyöläisille, voi hyvänen aika, omaa työtänsä joutuu hakemuksella hakemaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat