Paras kaveri löysi uuden miehen...

Vierailija

Minusta on todella surullista huomata että kaverit ei enää kiinnosta kun löytyi uusi rakkaus... Kaverini erosi huonosta suhteesta pari vuotta sitten, olin silloin hänelle tukena niin henkisesti kuin käytännön asioissa. Muutama kuukausi sitten kaverini rakastui ensi silmäyksellä ja sen jälkeen ei ole nähty kertaakaan. Minulla menee tällä hetkellä huonosti ja kovasti kaipaisin olkapäätä jota vasten itkeä... Olen laittanut kaverille viestiä ja hän lupaa järjestää aikaa mutta kummasti sitä ei vaan löydy. Hän on ainoa ihminen joka tietää minusta aivan kaiken ja en pysty asiasta kenenkään muun kanssa puhumaan...
Onko muiden kaverit hylänneet rakkauden takia?

Kommentit (9)

Vierailija

Voi kuule, et todellakaan ole ainut. Eikä tuo todellakaan ole normaalia. Minulle parhaat ystävät ovat todella tärkeitä enkä ikinä voisi kuvitella että hylkäisin heidät miehen vuoksi. Nämä hylkääjät ovat kaiketi niitä samoja ihmisiä jotka ylistävät lemmikkiään, mutta kun perheeseen syntyy vauva on äklöistä eläimistä äkkiä päästää eroon. Se, että rakastaa miestään ei poissulje parhaista ystävistä välittämistä. Toisaalta, jos välittää vain omista tunteistaan ja tarpeistaan niin kaikki on mahdollista. Itsekeskeisyys ja empatiakyvyn puute kyllä usein ilmenevät jossain vaiheessa ystävyyssuhteen syvennettyä.

Vierailija

Kova fakta on se kun löytää kumppanin niin se ihastuminen ja rakkaus vetää puoleensa. Haluaisi vain olla sen ihanan ihmisen lähellä koko ajan. Voithan sä yrittää ystävällisesti muistuttaa, että myös sinä olet olemassa :) eiköhän se sen tajua, jos ei niin kyllä se sen vielä huomaa kun et jossain vaiheessa enää kysele milloin näette

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kova fakta on se kun löytää kumppanin niin se ihastuminen ja rakkaus vetää puoleensa. Haluaisi vain olla sen ihanan ihmisen lähellä koko ajan. Voithan sä yrittää ystävällisesti muistuttaa, että myös sinä olet olemassa :) eiköhän se sen tajua, jos ei niin kyllä se sen vielä huomaa kun et jossain vaiheessa enää kysele milloin näette

Ymmärrän kyllä että haluaa olla miehen kanssa niin paljon kuin mahdollista mutta asuvatkin jo yhdessä niin luulis siitä yksi ilta irtoavan kaverillekkin... Tosin en enää meinaa kysellä että voitaisko nähdä, saa minun puolesta olla rakkaansa kanssa mutta voi olla että jos suhde ei kestä niin ei tarvi oottaa minua apuun...

Ap

Vierailija

Karu totuus paljastui eli ystäväsi on itsekäs eikä jaksa välittää sinun murheistasi kun itse on nyt onnellinen.

Muista tämä kun ystävä sitten seuraavan kerran tulee sinulle rääkymään murheitaan ja tarvitsee apua ja tukea.

Vierailija

Ohimenevää... Tai ehkä ei, riippuu niin luonnetyypistä. Alkuhuuman aikana on tietenkin aika luonnollista olla kumppaniinsa liimautunut, mutta jotkut rehellisesti hautautuvat aivan tyystin kotiin ja neljän seinän sisälle siippansa kanssa, kun parisuhteeseen menevät. Erityisen ikävää, kun siellä neljän seinän ulkopuolella olisi ihminen, jolta on saanut tukea ja joka nyt kaipaisi tukea takaisin. 

Hädässä ystävät tunnetaan. Ehkä ystäväsi on vielä niin uuden kumppaninsa pauloissa, tai sitten syystä tai toisesta tuntee epämukavaksi tavata sinua huolenaiheesi merkeissä. Ymmärrettävää, että se tuntuu pahalta. :/

Vierailija

Ikävää tuo käytös kyllä on. Itse olen alkuhuumassa ehkä pyydellyt kavereita mihinkään vähemmän, mutta jos kaveri on pyytänyt, että nähtäisiin, niin kyllä olen aina aikaa järjestänyt, totta kai.

Ei ole minusta oikein, ehkä luonnollista tosin, että elämän muut tärkeät ihmiset hylätään. Itse ainakin tahdon, että elämässäni on muitakin tärkeitä ihmisiä kuin vain kumppani ja olen valmis näkemään näiden ihmisten eteen vähän vaivaakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat