Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele kivaa hotellia Berliinistä!

Vierailija

Hyvä hinta-laatu-suhde ja keskustassa. Ensi keväänä ollaan menossa.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Pension Classic osoitteena Wittenbergplatz.. Ihan Kadewen vieressä ja metroasema muutaman kymmenen metrin päässä. Uudistetut huoneet vanhassa talossa ja hinta berliiniläisittäin edullinen. Huono puoli, että ympäristö on tietenkin just keskustassa kalliimpaa ravintoloissa ym.

Vierailija

Minä kans menisin Alexanderplatzille, siellä on monta hotellia. Junalla pääsee rautatieasemalle helposti ja siitä bussilla Tegelille ja muutenkin se vaikutti kivalta alueelta. 

Vierailija

Sotkeudun ketjuun ja kysyn onko kukaan ollut Grand Hyatt hotellissa? Sain niin hyvän nettitarjouksen, että houkuttelee.

Vierailija

Itse suosin länsipuolta. Sieltä löytyy kivoja pikku hotelleja kohtuuhintaan ja yhteydet ovat parhaimmat.

Suosittelisin Motel One, lähellä Zoon asemaa. Kympin paikka ja erittäin hyvä äänieristys (juna menee vierestä, enkä huomannut mitään). Hyvät yhteydet itäpuolelle busseilla 100 ja 200, nurkan takaa.

Berliiniin taas menossa joulumarkkkinoille, olen vakituristi ;).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sotkeudun ketjuun ja kysyn onko kukaan ollut Grand Hyatt hotellissa? Sain niin hyvän nettitarjouksen, että houkuttelee.
En ole ollut, mutta äkkikurkkauksella näyttää kyllä hyvältä :) Jos saisin huoneen sataan euroon, saattaisin varata. 

Vierailija

Me olimme Mövenbick Berliinissä ja oli kiva.
Rauhallinen sivumaku, mutta lähellä Potsdamer Platzia.
Metroasema hotellin ihan lähellä ja bussipysäkki myös.
Kivat isot huoneet, ihana aamupala ja hyvä palvelu.

Vierailija

Hotel Gat Point Charlie oli tuliuusi kun käytiin Berliinissä toissa kesänä, edullinen hinta ja loistava aamupala. Sijaitsee ihan Check Point Charlien vieressä (50 m), mm. kiertoajelubussit lähtee siitä CPC:lta. Viereisessä talossa kiva italialainen ruokapaikka ja lähistöllä on paljon muitakin ruokapaikkoja ja baareja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entä onko kokemuksia Scandic-hotellista?

Se KaDeWen lähellä oleva on ihan perus Scandic, ei ylläreitä, aamupala hyvä. Muistaakseni käytävien kokolattiamatot olivat hieman nuhjuiset. Sijainti erinomainen ja rauhallinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat