Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lähtenyt flunssassa ulkomaille (lentäen)

Lomalle

Kartoitan vain, että JOS tulee flunssa (ei siis kuumetta, vaan perus nuha jossa räkä valuu ja aivastuttaa) niin lähteäkkö vai ei.

Oletteko te peruneet koskaan lomamatkaa flunssan takia vai lähteneet siitä huolimatta reissuun? Vähän mietityttää, että lähes vuosi sitten varattu reissu ja lomat otettu, että mitä jos sattuu flunssa iskemään juuri silloin.

Kommentit (6)

Vierailija

Ei mielestäni pelkän nuhan takia kannata perua, MUTTA käytä nenäsuihketta, korvatippoja ja särkylääkettä (tarpeen mukaan). Olen kerran lentänyt työmatkan flunssan alkuvaiheessa, ja koska en ollut mitenkään varautunut, minulla olikin sitten päivän päästä poskiontelo-, korva- ja kurkkutulehdus ja kokonaan kadonnut ääni, sekä kotiinpalattua antibioottikuuri ja sairaslomaa kun paineenvaihtelut ajoivat limaa joka paikkaan (oma teoriani asiasta, ei varmistettu lääkäriltä).

Vierailija

Ei ole kohdalle osunut tuota tilannetta mutta lähtisin. 

Sairastuin kerran loman loppupuolella flunssaan eikä se juuri menoa hidastanut kun veteli lääkkeitä ja nenäsumutin oli käytössä. Veemäisintä oli takaisinpaluu, korviin sattui ihan s**tanasti lennolla, onneksi oli lyhyt lento (vähän yli 2h).

Vierailija

Mulla oli kerran Kanarialle lähdettäessä flunssa, perille päästyäni se oli hävinnyt. Ei vissiin klaarannut turvatarkastusta:) 

En peruisi reissua flunssan takia, mutta jos on jokin epidemia meneillään, sikainfluenssa esim, niin jossakin paikoissa voidaan suhtautua kriittisesti flunssaisen ihmisen koneen pääsemisen suhteen. Esim Kiinassa saatetaan mitata kuume. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat