Yök, Punnitse ja Säästä!

Entinen asiakas.

Oon kesästä asti n. 1x kuussa käyny ostaa PS:stä pähkinöitä, banaanilastuja ja sit niitä suklaapalloja, ja oon ollu tyytyväinen. Tänään oli kyllä vika kerta, ostin niitä pähkinöitä missä sellanen kuori (sokerista en tiiä tarkkaan mitä se on) ja onnekseni pienen pussillisen vaan. Sitte autossa nappasin niitä muutaman suuhun ja hyi yök, maistu ihan homeelta!? Tai en nyt tarkkaan tiiä miltä home maistuu, mutta sis kuitenki tosi pahalta. Jouduin sylkäsee ne suusta ja juoda pullollisen vettä ja silti se maku jäi suuhu. :S sit katoin tarkemmin niitä pähkinöitä ja näytti eriltä ku ennen, sellasta vähän ku ois ollu sinertäävää siinä pinnassa. Kuvotus,, :( en tasab enää mene uudestaan, ällöttää niin paljo ja se maku muistuu kokoajan mieleen, yöh. :|

Kommentit (6)

Vierailija

Eikös se mennyt konkkaan koko firma jo joku viikko sitten.

Mutta pähkinöiden kanssa kannattaa olla varovainen, jotkut pähkinöissä kehittyneet homeet ovat tosi myrkyllisiä.

Vierailija

Olen ostanut kaupasti pähkinöitä pusseissa ja sekä suolapähkinäissä, että muissa pähkinöissä on joskus maistunut home. Se siitä terveellisyydestä.

Vierailija

konkkaan meni mutta edellinen omistaja osti konkurssipesän! Onneksi osti, oon ihan vakkariasiakas. Mulperimarjat ja juureslastut aina ohimennessä! nam nam:)

Vierailija

Minua mietityttää usein, vaihdetaanko noihin avolaareihin koskaan kokonaan uusi setti ja pestäänkö laarit vai kaadetaanko aina vain uutta päälle, niin että pohjalla on ties kuinka vanhaa homeista (ja bakteerista, ihmiset kun niitä käpälöivät) tavaraa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat