Olenkohan raskaana? Ei hemmetti että ihminen voi olla tyhmä...

Vierailija

Olen siis seurustellut poikaystäväni kanssa todella vähän aikaa. Joku aika sitten seksiä harrastettaessa mies kävi sisälläni ennen kuin laittoi kumin paikoilleen.

Kuukautisten olisi pitänyt alkaa viime viikolla, mutta ei ole kuulunut.

Onkohan nyt oikeasti mahdollista että tulin tuosta raskaaksi? Mies on ollut asiasta kovin pahoillaan, mutta olen silti tosi vihainen.

En voi missään nimessä pitää mahdollista lasta tässä vaiheessa elämää, olen vasta 22-vuotias ja opiskelut kesken.

Kuinka moni on oikeasti raskautunut noista mahdollisista touhutipoista?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Oletko stressannut asiaa siitä lähtien? Stressikin voi aiheuttaa menkkojen myöhästymistä ja välttämättä epäsäännöllisyydelle ei löydy mitään syytä. Jos et käytä hormonaalista ehkäisyä, niin kuukautiset nyt vaan voivat joskus olla epäsäännölliset. Tee testi, sillä se selviää.

Vierailija

Vaikea uskoa että noin paska tuuri olisi käynyt. Laskepa vielä osuiko ovulaation aikoihin, jos osui niin olisin vähän enemmän huolissani...
Yksi tuttava kyllä tuli raskaaksi kun kuukauden painoivat keskeytetyllä, eli kai niissä touhutipoissa on siittiöitä.

Vierailija

"En voi missään nimessä pitää mahdollista lasta tässä vaiheessa elämää, olen vasta 22-vuotias ja opiskelut kesken."

Jos nyt olet raskaana, niin mieti vielä tuota, oikeasti vakavasti. Itse paniikissa teetin sinua vuoden vanhempana abortin, samasta syystä. Sen jo tehtyäni tajusin, että paljonhan opiskelijoilla oli lapsia, ja elämä ei mitenkään "pilaantunut" opintojen kesken tehdystä lapsesta. Ei vaikka isää ei kuvioissa olisi ollutkaan. Olen katunut aborttiani aina, koska tajuan että se oli ihan turha.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Trolli.

Todellakin. Touhutippojen siittiöiden määrä vastaa käytännössä steriilin miehen siemennesteen siittiöiden määrää. Eri asia on, jos on lauennut ihan hetkeä ennen uutta yhdyntää eikä ole käynyt vielä kusella. Tässä tapauksessa edellisen siemensyöksyn siittiöitä saattaa olla putkistossa.

Vierailija

No just. Itse tein yli kolmekymppisenä ekan lapsen ja harmitti todella paljon etten tehnyt sinun ikäisenäsi. Nuorena palautuu huomattavasti nopeammin ja synnytyskin on helpompi. Jaksat olla lapsen kanssa enemmän. Kun itse täytät 42 niin lapsesi täyttää 22. Mietin miten mukavaa kun sinulle jää enemmän aikuisena "omaa aikaa", lasten lähdettyä kotoa? Eikä ole raha tai opintohuolia enää tuossa iässä, toisin kuin parikymppisenä. 

Vierailija

No just. Itse tein yli kolmekymppisenä ekan lapsen ja harmitti todella paljon etten tehnyt sinun ikäisenäsi. Nuorena palautuu huomattavasti nopeammin ja synnytyskin on helpompi. Jaksat olla lapsen kanssa enemmän. Kun itse täytät 42 niin lapsesi täyttää 22. Mietin miten mukavaa kun sinulle jää enemmän aikuisena "omaa aikaa", lasten lähdettyä kotoa? Eikä ole raha tai opintohuolia enää tuossa iässä, toisin kuin parikymppisenä. 

Vierailija

Todennäköisesti et ole. Itse olen lukemattomia kertoja tehnyt samaa (nuorena ja vanhempana) ja raskaaksi ole tullut (lähes ensi yrittämällä 35 vuotiaana) heti, kun annoimme mennä loppuun asti. 

Mutta tee nyt varmuuden vuoksi testi. Todennäköisesti menkat alkaa pari päivää testin teon jälkeen, kun et enää stressaa asiasta.

Vierailija

Touhutipoissa ei ole juuri liikkumiskykyisiä siittiöitä.... Edellisestä siemensyöksystä voi jäädä siittiöitä virtsaputkeen. Tämä on todennäköisempi syy keskeytetyn yhdynnän pettämiseen. Toki testi kannattaa silti tehdä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat