Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Instagram-tileistä tullut luksus-näyteikkunasomiste-tuote-esittelyjä?

Vierailija

Törmäsin tällaiseen amerikkalaiseen(?) instragramtiliin, kun etsin netistä kaverille kuvia pienestä pystykorvasta joka ei olisi niin pallon näköinen kuin kääpiöpystykorva. Toki siellä on semmoinen koira ikään kuin somisteena joissakin kuvissa, mutta mikä ihmeen merkkituoteiden somistusikkuna tuo koko tili on? Tuotteet aseteltu harkitusti sentilleen oikein päin, väreineen kaikkineen.
https://www.instagram.com/treatsofluxury/

Kellä aikuisella on ensinnäkään aikaa tuollaiseen jokapäiväiseen asetteluun ja kuvaamiseen?? :D

Toisekseen niin tuskin ovat töissä kaikilla noilla luksusmerkeillä joita esittelee koska merkit kuuluvat eri konserneihin, eikä ne muotitalot kuulemma anna kellekään mitään ilmaiseksi tai lainaan ellet ole joku suuren luokan kaikkien tietämä julkkis kuten Madonna tai maailman kuuluisin joka näytöksessä kiertänyt muotibloggaaja-Chiara, se on tunnetusti niiden talojen politiikka.

Jossain muuallakin olen tuollaisiin suunniteltuihin sommitelma kuviin törmännyt (suomalaisia?) kun olen hakenut jotain sisustusaiheista kuvaa, ovatko ne kovinkin yleisiä tuolla instagramissa? Näyttävät aina niin järkkärillä otetuilta eikä kännykameralla vaikka eikö tuo instagram ole nimen omaan kännyn applikaatio hetkien taltiointiin ja jakamiseen, ja tosiaan kellä aikaa sellaiseen valojen ja varjojen ja sävyjen säätämiseen tuotekuvien kohdalla joista ei edes saa rahaa? Ellei ne olisi jotain omaa mallistoa jota markkinoidaan. Mutta kun noissa pääosassa merkkilogot.

Mielenkiinnosta kysyn että mitä ajatuksia teillä on tuon tyylisestä "photoshopatusta" instagramin käytöstä, palveleeko se teitä tai noita käyttäjiä joista saa tuon perusteella sen kuvan että ovat turhautuneita kotirouvia joilla ei omaa uraa tai muita harrastuksia kuin miehen rahoilla tai perintörahoilla ostelu? Kerjätäänkö niiden avulla kehuja omille ostoksille koska muuten ovat epävarmoja omasta mausta ja tyylistä?
Toki tiedän että tuolla on persoonallisia tilejä jotka vangitsevat hetkiä ja tunteita, mutta nämä tuote-esittelyt ovat ilmeisesti lisääntyneet valtavasti.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
joista saa tuon perusteella sen kuvan että ovat turhautuneita kotirouvia joilla ei omaa uraa tai muita harrastuksia kuin miehen rahoilla tai perintörahoilla ostelu? .

Itse asiassa monet noista ei ole oikeasti varakkaita, vaan ne ostelee feikkituotteita ja pitää sitten noita niiden kummallisia tilejä. Kaikki noi h-rannekkeet sun muut on yleensä noilla feikkejä.

Mä seuraan joiden oikeasti tosi rikkaiden instoja, ei niistä ole mikään tuollainen.

Tässä esim. jennifer stanon insta, sen mies on miljardööri-

www.instagram.com/jenniferstano

Vierailija

Ehkä vähän turhaa yleistystä taas, ei mun kellään kaverilla ole tuollaisia instagram-tilejä, joissa pelkästään esiteltäisiin tuotteita, vaikka niissäkin tietysti hyvin pinnallisia asioita paljastetaan omasta elämästä. Eiköhän noita tilejäkin ole joka lähtöön, vähän kuten ihmisiäkin.

Vierailija

Aiemmin rantakuva otettiin niin että paljaat jalat kastuu kuohkeassa aallossa joka kulkeutuu rantaan. Hässitägi kuului että ihanaa vihdoin olla ansaitulla lomalla tms.

Nykyään rantakuva otetaan niin ettei mennä veteen saakka koska Chänelin tai Välenttiinön monen sadan euron RANTATOSSUT saattavat kastua. Logo käännetään luonnollisesti kameraan päin kun poseerataan ja hässitäginä käytetään ensisijaisesti merkkien nimiä eli chanelivuittoonijne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän turhaa yleistystä taas, ei mun kellään kaverilla ole tuollaisia instagram-tilejä, joissa pelkästään esiteltäisiin tuotteita, vaikka niissäkin tietysti hyvin pinnallisia asioita paljastetaan omasta elämästä. Eiköhän noita tilejäkin ole joka lähtöön, vähän kuten ihmisiäkin.

ton kysymys kai kuuluu että miksi tuollaiset feikatut yleistyneet ja että kuka pistää niihin hitosti aikaa, ei siitä että mitä sinun kavereilla sattuis oleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä seuraan joiden oikeasti tosi rikkaiden instoja, ei niistä ole mikään tuollainen.

www.instagram.com/jenniferstano[/quote]

Niinpä. Tai sitten tämä nainen joka vilahtanut myös Bravon Shas of Sunset -tositvsarjassa jossa mukana myös ökyrikkaita persialaisia, ja tällä on omakin hiustuotemallisto eli ei loisi vain miehen lompakolla

https://www.instagram.com/leylamilani/

Tai tää joka jetsettaa pitkin maailmaa yksityiskoneessa eikä missään turistipurkissa, eli sieltä ei mitään Finnair lentokenttäloungen kuvia löydä tai jotain perus Audin tai Bemarin kuvia vaan ihan Rolls-Roycet kehissä :D

https://www.instagram.com/xxxforeverlovexxx/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

ton kysymys kai kuuluu että miksi tuollaiset feikatut yleistyneet ja että kuka pistää niihin hitosti aikaa, ei siitä että mitä sinun kavereilla sattuis oleen.

Anteeksi, etten vastannut juuri niihin kysymyksiin, mitä sinä huomasit, mutta aloittajalla oli aika monta kysymystä tuossa:

Otsikko on aseteltu kysymyksen muotoon: Instagram-tileistä tullut luksus-näyteikkunasomiste-tuote-esittelyjä?

Minkä lisäksi tekstissä lukee: "Jossain muuallakin olen tuollaisiin suunniteltuihin sommitelma kuviin törmännyt (suomalaisia?) kun olen hakenut jotain sisustusaiheista kuvaa, ovatko ne kovinkin yleisiä tuolla instagramissa?"

Myönnän, että vastasin kysymyksiin epäselvästi, mutta ilmaisin, etten ole huomannut kyseistä ilmiötä omien tuttavieni instagram-tileissä, joissa esiteltäisiin pelkästään tuotteita (=ne eivät minusta ole yleisiä).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

www.instagram.com/jenniferstano[/quote]

OHIS: Selasin hetken tuota tiliä, duck facea stressaantuneen näköinen ukkko jne.. lapset kyllä ihan söpöjä ja hauskoja mutta niistäkin ois voinnut nuo "viattomat-nakukuvat" jättää julkaisematta. Mukava heille kun he kasvavat aikuisiksi että emäntänsä on tukkinut instagramin täydeltä alastonkuvia heistä nettiin. Instan kuvia kun et omista enää ne on instan heti kun ne jaat siellä.

Hiljattain koku taiteilija oli pitänyt näyttelyn instagramkuvista jotka oli vaan tulostanut suoraan levylle. Yksikään kuva ei ollut hänen ottamansa. Hän jopa myi kuvat 30000 dollarin kappalehintaan.

Vierailija

Kovasti muuten näkyy Cartierin "orjarenkaita" ranteissa noissa rikkaiden miesten vaimojen instagrammeissa..........

Vierailija

Instagramia käytetään nykyään seksipalveluiden välitykseen rikkaille, järkytyksekseni sain kuulla amerikkalaisen ystäväni sometutkijakaverilta että nuoret naiset jotka mm. postaavat sinne paljaspeppu- tai melkein-paljaspeppukuvia takaapäin otettuna niin että nojaavat eteenpäin pylly pitkällä, ilmaisevat salakielellä halukkuutensa kaikkeen anaalitoimintaan :o Ajatella jos jotkut nuoret naiset satttuisivatkin ottamaan tuollaisia huvikseen, ja heitä luullaan luksusportoiksi??!?

Vierailija

Tyypillinen suomalainen esittelysetti on sellainen että siinä on jotain seuraavista;

- skumppalasi ja-tai -pullo, jos se on kallis pullo niin etiketti käännetään kameraan päin

- macaronleivoksia turistien suosimasta Ladureesta, ja saman putiikin tuoksukynttilät ja muoviset avaimenperät

- valkoinen alusta kuvilla, joskus jotain marmorialustaa tai vitriinikulhoa

- joku Pariisiin liittyvä juttu kuten kirja, eiffeltorni, juliste, kuva

- ne kalleimmat meikit joissa hienot logot

- kukkapuskia tai kukkia

- jotain halpiskoruja jotka laitetaan jonkun Chanelin tai muun suunnittelijan kuvakirjan alle

- Vuittonin tai muun logofirman huivia, laukkua, korua tai kenkää

Vierailija

Pidin nimittäin ainostaan naisia teennäisinä ja netissä kehuja kerjäävinä epätoivoisina tapauksina mutta kun eksyin puolituttujen instagramiin jossa oli linkki miehen omaan instagramiin jossa mies postaili itse kuvia merkkirannekellostaan, merkkikengistään ja autonsa vanteista ja luksusmerkkiliikkeiden ostoskasseista ja laatikoista niin ajattelin että tämä pinnallinen aikuispissiskulttuuri on vallannut niin miehet kuin naiset :D :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Instagramia käytetään nykyään seksipalveluiden välitykseen rikkaille, järkytyksekseni sain kuulla amerikkalaisen ystäväni sometutkijakaverilta että nuoret naiset jotka mm. postaavat sinne paljaspeppu- tai melkein-paljaspeppukuvia takaapäin otettuna niin että nojaavat eteenpäin pylly pitkällä, ilmaisevat salakielellä halukkuutensa kaikkeen anaalitoimintaan :o Ajatella jos jotkut nuoret naiset satttuisivatkin ottamaan tuollaisia huvikseen, ja heitä luullaan luksusportoiksi??!?

Joo, siis tätä varten noi nuoret tytöt ja naiset pitää tilejä.

Ne saattaa tienata yhdestä illasta jopa 30t, jos ne on tarpeeksi hottiksia, ja valmiita esim. ulosteen syömiseen.

Googlettakaa porta pottyt.

Mutta ei noita tilejä tosiaan kukaan pidä huvikseen, huorat ja sitten muuten vaan mainostajat pitää niitä, molemmilla tarkoituksena tienata rahaa.

Luulen kyllä, että jotkut onnettomat suomitytöt ei tajua, että toi on huoraamiseen, mutta iso osa noista suomi-instoistakin on huorien mainostilejä, tunnistaa aina tietyistä jutuista, "jetset" jutuista, ja dubaissa käydään yms.

Vierailija

No minä seuraan taiteilijoita ja ihan tavallisia ihmisiä, jotka laittaa sinne hauskoja kuvia tai ovat muuten kiinnostavia ja vaikuttavat mukavilta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat