homo, joka näyttää heterolta?

Vierailija

Tiedätkö ketään homoa, joka ei näytä homolta?
En ole koskaa nähnyt ketään homoa, jota ei tunnistaisi homoksi. Tietenkään en voi tietää varmasti, jos joku haluaa salata seksuaalisuutensa, mutta itse koen että homoilla on joku kasvojen piirre mikä vain näkyy.

Eli laittakaa, mielestänne sellaisia homoja, joita ei uskoisi homoksi.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Jos sä siis tunnistat nämä käsilaukkutapaukset ja nikosaariset, niin olet mielestäsi hyväkin ihmistuntija? Homoja on laidasta laitaan, niin kuin heteroitakin.

Vierailija

Aika stereotypistä ajatella että kaikki homot olisi jotenkin hirveäm ulospäinsuuntautuneita. Kaikilla ei seksuaalisuus koko ajan pursu ulos habituksesta

Vierailija

Määrittele ensin se heteron näköinen ja oloinen?

Aloituksesi on harvinaisen typerä , mutta mitä muuta av-mammalta voi odottaakaan.

Vierailija

Mä kohtasin sellaisen työelämässä. Oli jopa sellainen aika karskin miehekkään näköinen, ja minä ihastuin häneen. Ei todellakaan tullut mieleenkään että on homo. Pikkujouluissa menin sitten pöhnässä tunnustamaan ihastukseni ja mies selvitti vähän vaivaantuneena että hän, tuota... ei ole naisista kiinnostunut, että asuu poikaystävänsä kanssa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika stereotypistä ajatella että kaikki homot olisi jotenkin hirveäm ulospäinsuuntautuneita. Kaikilla ei seksuaalisuus koko ajan pursu ulos habituksesta

Niin sen takia teinkin tämän aloituksen, jos vaikka näkisin kuvan, joka ei näyttäisi homolta. Minä en vain ole nähnyt yhtään sellaista, jossa ei olisi jotain "homomaista"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesi on harvinaisen typerä , mutta mitä muuta av-mammalta voi odottaakaan.

Anteeksi, minusta vain homoilla on jokin piirre kasvoissa, en tiedä näköisestä tai oloisesta. Sanotaanhan homoillakin olevan homotutka, mistä tämä on peräisin?

Vierailija

Tiedän, minulla (olen nainen) on homoystävä, joka ei ole lainkaan neitimäinen tai muuten "tyypillisesti homomainen", meitä on itse asiassa luultu useasti pariskunnaksi, kun ollaan oltu yhdessä baarissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, minusta vain homoilla on jokin piirre kasvoissa, en tiedä näköisestä tai oloisesta. Sanotaanhan homoillakin olevan homotutka, mistä tämä on peräisin?

No kun niillon se korvis vaan toisessa korvassa, siitä ne tunnistaa toisnsa, höhlä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat