Oletko ollut kuset housussa julkisella paikalla?

Vierailija

Minulle sattui vahinko kolmatta lasta odottaessani Ruotsin laivalla. Oltiin tulossa satamaan ja kamala hätä, mutta en päässyt enää vessaan, kun ihmisiä tunki päälle. Yhtäkkiä lirahti runsaasti. Vaaleissa housuissa juova polviin saakka.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Työkaveri on noin 55 v. nainen. Tallinnan laivalla oli niin kova meno, että farkut haaroista märkänä. Itse rouva sanoi, että hikoillut tanssiessa, mutta iso läikkä ja virtsan haju ei viittaa hikoiluun :)

Vierailija

Juu, kerran kauhea migreenikohtaus keskellä päivää, lähdin kesken töistä. Kotimatkalla oksensin puskaan ja samalla pissat housuun. Piti kävellä koko matka kotiin, en uskaltanut bussiin.

Vierailija

Ilosaarirokissa oli järjettömät jonot bajamajaan. Pikkarit oli märkänä, kun lopulta tuli oma vuoro. Onneksi rokatessa kuivahtaa, ja siellä on muutenkin paha haju, niin ei yksi pissahousu mitään haittaa.

Vierailija

Pari kertaa reissussa on matkaripuli iskenyt, ja kaikesta varovaisuudesta riippumatta varpusparvi on pyrähtänyt housuihin. (ei sitten ole kovin mieltä ylentävää). Ei siinä auta, kuin odottaa, että pääsee vessaan (yleiseen). Alushousut nätisti pakattuna roskiin, ja muulle hygienialle ensiapua siinä määrin, kuin se paikalliset olosuhteet huomioiden on mahdollista. Sitten hotellille, suihkuun ja pesemään myös ne päälly housut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilosaarirokissa oli järjettömät jonot bajamajaan. Pikkarit oli märkänä, kun lopulta tuli oma vuoro. Onneksi rokatessa kuivahtaa, ja siellä on muutenkin paha haju, niin ei yksi pissahousu mitään haittaa.

Ja festariromanssi löytyy siellä kusihousuna heiluessa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa reissussa on matkaripuli iskenyt, ja kaikesta varovaisuudesta riippumatta varpusparvi on pyrähtänyt housuihin. (ei sitten ole kovin mieltä ylentävää). Ei siinä auta, kuin odottaa, että pääsee vessaan (yleiseen). Alushousut nätisti pakattuna roskiin, ja muulle hygienialle ensiapua siinä määrin, kuin se paikalliset olosuhteet huomioiden on mahdollista. Sitten hotellille, suihkuun ja pesemään myös ne päälly housut.

Tuo taitaa olla vähän eri juttu. Kusi ja paska kun ei tule samasta tuutista.

Vierailija

Heh joskus 12-13vuotiaana olin kiiruhtamassa kotiin veskiin ja sitten en pystynyt enää pidätellä ja lorahti housuun onneks ei näkynyt housujen läpi mitään

Vierailija

Lieneekö kotipiha miten julkinen paikka? Joka tapauksessa muistan, kun sain kaupunkituliaisena pienen vesipistoolin ja sillä oli niin kiva roiskia vettä ihmisten päälle, että en malttanut mennä huussiin, vaan housut kastuivat. Olin 4- tai 5-vuotias, mutta muistan sen häpeän tunteen vielä mummoikäisenäkin. Iso tyttö ja kastelee housunsa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lieneekö kotipiha miten julkinen paikka? Joka tapauksessa muistan, kun sain kaupunkituliaisena pienen vesipistoolin ja sillä oli niin kiva roiskia vettä ihmisten päälle, että en malttanut mennä huussiin, vaan housut kastuivat. Olin 4- tai 5-vuotias, mutta muistan sen häpeän tunteen vielä mummoikäisenäkin. Iso tyttö ja kastelee housunsa!

Mummoikäisenä nuo kastelut alkaa uudestaan. Osta vaan valmiiksi tenaa kaappiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku vuosi sitten kiersi kuva jossa oli känninen teinityttö. Oksensi roskikseen pissat housussa. Löytyisiköhän se kuva vielä?

En löytänyt. Missä se kiersi?
-ap

Vierailija

Minulle on tullut muutamaan kertaan kun on isännän kanssa oltu pubissa ja tullut otetuksi muutama olut liikaa, niin on sitten sammumisen yhteydessä tullut pissa housuun samalla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat