Vierailija

Miksi naisille myydään vaatteita aina termeillä "ihana" ja "pehmeä"? Miksi miesten mainoksissa ei ole vastaavaa lässytystä?

  • ylös 12
  • alas 13

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

No en tiedä onko ne miehille suunnatut Blåkläderin radiomainokset sen parempia... 

  • ylös 23
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joku on tehnyt tutkimuksen, jonka mukaan tuollainen vetoaa naisiin ja tekee sitten sen mukaan mainoksia.

  • ylös 30
  • alas 1
Vierailija

Miesten dressmannin "coolit miesmallit ja jotkut jopa 50 v??" ja möreäääninen puhuu jotain muka seksikkäästi. Miksei ne mallit vois olla iloisia ja se kertoja kans sellane kirkasäänisempi

  • ylös 28
  • alas 4
Vierailija

Ostaisitko sinä vinon pinon neuleita, jos niitä mainostaisi sinulle joku uhkea amatsoni ja hehkuttaisi miten rouhealta ja coolilta näytät neule ylläsi?

  • ylös 26
  • alas 4
Vierailija

Hei nainen!

Osta tämä uusi Stockmannin paska ja kova toppatakki!

Kietoudu sydäntalven odotukseen! Vain 999e!

  • ylös 39
  • alas 0
Vierailija

Tarkka segmentointi ja sitä myöten kohderyhmä: naiseudestaan ja sosiaalisesta asemastaan epävarmat naiset, sellaiset jotka haluavat olla ehanan pehmeitä ja joiden mielestä naisen pitää olla avuton ja lapsenomainen. Heidän kohderyhmänsä on sitten tietysti ne miehet, jotka pitävät avuttomista, lässyttävistä ja lapsenomaisista naisista. Aika iso osa miehistä siis.

  • ylös 15
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ostaisitko sinä vinon pinon neuleita, jos niitä mainostaisi sinulle joku uhkea amatsoni ja hehkuttaisi miten rouhealta ja coolilta näytät neule ylläsi?

Ostaisin ainakin yhden vinoon asetellun neuleen, jos sitä tuolla tavalla mainostettaisiin.

Ap

  • ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Mä en kyllä ymmärrä myöskään miksi kaikissa mainoksissa naiset puhuu kuin lapsille, sellainen lässyttävä ja kimittävä ääni. Ei aikuiset naiset puhu niin. 

  • ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Myös kosmetiikkamainoksissa höngitään ja lässytetään. Ja Bepanthen-mainoksessa. Toinen vaihtoehto on terveyssidemainosten ylitsepursuava tekopirteys.

  • ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miesten dressmannin "coolit miesmallit ja jotkut jopa 50 v??" ja möreäääninen puhuu jotain muka seksikkäästi. Miksei ne mallit vois olla iloisia ja se kertoja kans sellane kirkasäänisempi
Dressmanin vaatteet on suunnattu keski-ikäisille, joten miksi niissä pitäisi olla mallina joku joku lapsenkasvoinen karvaton parikymppinen nulikka?

  • ylös 21
  • alas 3
Vierailija

Ärsyttävyyden ja ällöttävyyden huippu on tämä, missä ruotsalainen Carola lässyttää, iiiikk, niin vastenmielisellä, teennäisen harkitulla riksvensk-aksentilla joulun odotuksen ihanuudesta - ja sitten ruutuun lävähtää niitä rättien hintoja ja mitä lie. Yök yök yök! En edes tiedä, mitä lumppuliikettä mainostetaan, kun käämini kärähtää ennen kuin firman logo näkyy. HM ehkä, kun ruåtsalaisia ovat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten dressmannin "coolit miesmallit ja jotkut jopa 50 v??" ja möreäääninen puhuu jotain muka seksikkäästi. Miksei ne mallit vois olla iloisia ja se kertoja kans sellane kirkasäänisempi
Dressmanin vaatteet on suunnattu keski-ikäisille, joten miksi niissä pitäisi olla mallina joku joku lapsenkasvoinen karvaton parikymppinen nulikka?

Mutta vastaavasti naistenvaatteita mainostaa aina joku keskenkasvuinen parikymppinen pissis. Missä muuten on mainokset teinipojille???

  • ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävyyden ja ällöttävyyden huippu on tämä, missä ruotsalainen Carola lässyttää, iiiikk, niin vastenmielisellä, teennäisen harkitulla riksvensk-aksentilla joulun odotuksen ihanuudesta - ja sitten ruutuun lävähtää niitä rättien hintoja ja mitä lie. Yök yök yök! En edes tiedä, mitä lumppuliikettä mainostetaan, kun käämini kärähtää ennen kuin firman logo näkyy. HM ehkä, kun ruåtsalaisia ovat.

No teennäinen harkittu rikssvenskahan voi kyllä olla Carolan äidinkieli...? :D En ole mainosta nähnyt, mutta tuskin se omaa äidinkieltään kauheasti harkitsee...

Vierailija

No minulle ainakin vaatteen materiaali on tärkeää, kaupassa käpälöin vaatteita. Jos nyt joku sanoo että tämä on ihana pehmeä, niin kyllä mulla tulee hyvä mielikuva siitä materiaalista, ja jos se vielä näyttääkin hyvältä, niin voin harkita ostavani jos hinta on kohdallaan. Se minkälaisella äänensävyllä mainoksessa se sanotaan, on mulle ihan sama, ymmärrän sen että jotenkin myyvästi ne asiat pitää mainoksissa yrittää sanoa, ei niitä voi sanoa samalla äänellä kuin uutisia luetaan.

Vierailija

Koska lässytys vetoaa tunteisiin ja naisten ajatellaan olevan tunteellisia? Miehen taas ajatellaan olevan järki-ihminen, joten miehelle ei auta vaikka lässyttäisi,hän ostaa jos ostaa.

En ole kyllä itse tuota mieltä, ostan jos hinta ja laatu kohdillaan, ja tekee mieli ostaa. Lässytys vie tuotteelta uskottavuutta.

Vierailija

Mua ärsyttää vaan se että ne "ihanan pehmeät" neuleet ovat sitten joko pelkkää akryylia tai sekoitetta, jossa on sitä ihanan pehmeää luonnonkuitua ehkä korkeintaan 20 prosenttia.

  • ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävyyden ja ällöttävyyden huippu on tämä, missä ruotsalainen Carola lässyttää, iiiikk, niin vastenmielisellä, teennäisen harkitulla riksvensk-aksentilla joulun odotuksen ihanuudesta - ja sitten ruutuun lävähtää niitä rättien hintoja ja mitä lie. Yök yök yök! En edes tiedä, mitä lumppuliikettä mainostetaan, kun käämini kärähtää ennen kuin firman logo näkyy. HM ehkä, kun ruåtsalaisia ovat.

No teennäinen harkittu rikssvenskahan voi kyllä olla Carolan äidinkieli...? :D En ole mainosta nähnyt, mutta tuskin se omaa äidinkieltään kauheasti harkitsee...

Suomen kieltäkin voi puhua ärsyttävällä tavalla, hienostellen ja lässyttämällä teennäisesti kuten tässä ketjussa on tullut esille. Miksei myös ruotsia... Toki Carola voi olla ihan luonnostaan tuommoinen kermaperse. :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 
Sisältö jatkuu mainoksen alla