Miksi niin monia naisia suututtaa se että miehet kohtelevat nuoria ja kauniita paremmin kuin vanhoja ja vähemmän kauniita?

Vierailija

Naisethan tietenkin itse kohtelevat täysin samalla tavalla köyhää ja rumaa miestä kuin rikasta ja komeaa.

Kommentit (12)

Vierailija

Mä ainakin kohtelen kaikkia ihmisiä lähtökohtaisesti aivan samalla tavalla, yleensä ystävällisesti, enkä tee eroa miehen tai naisen tai ruman ja köyhän tai rikkaan ja kauniin/komean välille.

Vierailija

Ärsyttäähän se, että olen jotenkin ihmisenä eri arvoinen, jos laitan meikkiä ja kiharran tukan ja kuljen korkokengissä, kuin normilookissa meikittömänä tukka ponnarilla.

Tätä ei tee kylläkään pelkästään miehet. Hienommissa vaateliikkeissä ja kosmetiikkakaupoissa saa tosi paljon huonompaa palvelua, jos ei erikseen laittaudu. Rahaa se minunkin rahani on ja tykkään välillä laittautua, mutta en osta välineitä kaupasta, missä minua ei kohella tasa-arvoisena asiakkaana muiden kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rikkaat on myös yleensä rumia. Hjallis ei ainakaan ole kovin komea

Eikä Nalle Wahlström. Yhteen aikaan tapetilla oli rikas mies Mikael Lilius, joka ei sekään ollut maailman kauniskasvoisimpia ukkeleita.

Vierailija

Aika rutiininomaisia nämä vanha nainen-nuori nainen-miesten huomio aloitukset alkaa jo olla. Pistäs vähän maustetta, nämä käy tylsiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi rakas, kaikki me vanhetaan! Myös sinä kaunis ja nuori, jota kaikki kuolaa ;)

Sinun onneksesi minua eivät suinkaan kaikki kuolaa. Tosin en ole koskaan nähnyt kenenkään suoranaisesti kuolaavan minua katsoessaan. Toki me kaikki vanhenemme mutta toivottavasti ei kaikki kuitenkaan katkeroiduta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi rakas, kaikki me vanhetaan! Myös sinä kaunis ja nuori, jota kaikki kuolaa ;)

Sinun onneksesi minua eivät suinkaan kaikki kuolaa. Tosin en ole koskaan nähnyt kenenkään suoranaisesti kuolaavan minua katsoessaan. Toki me kaikki vanhenemme mutta toivottavasti ei kaikki kuitenkaan katkeroiduta. Ap

Sinä jo ehdit katkeroitumaan ja suuttumaan?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat