Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävän runsas valkovuoto!

Vierailija

Onko muilla samaa vaivaa?
Minun täytyisi käytännössä joka päivä ja koko ajan käyttää pikkuhousunsuojaa, mutta en halua hauduttaa alapäätä kokoajan koska estäähän se ilman kiertämistä ja tavallaan lisää valkuovuotoa. Käytän kyllä ph-suojia esim. töissä, treeneissä, bilettäessä jne. Kotona en käytä. Vaihdan siis 2-5 pikkarit päivässä, silloin kun olen kotona ja esim. töissä olessani joudun pikkuhousunsuojan vaihtamaan noin. tunnin välein koska en kestä tuota märkää limaista tunnetta housuissani. Vuoto ei haise eikä ole kokkareista, ja sitä on tullut läpi elämäni n. 10-vuotiaasta asti. Joka päivä oikein tunnen, miten taas holahtaa reilu annos tavaraa housuun, ja sitten onkin kiva tunne esim. istua puolet palaverista "housut märkänä"ennen kun pääsee vessaan. Onko tuohon mitään vähennyskonstia, kun on tämä "ihana" kropan ominaisuus eikä mikään hiiva tmv? Ärsyttää välillä kunnolla mutta minkäs teet?

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla sama. Kamalinta on talvella jos olet jossain ulkona etkä pääse putsaamaan, ahh ihanan jäinen tunne :D
Ja mulla tosiaan niin runsasta, että jos on ohuet housut, esim legginsit jalassa eikä pikkuhousunsuojaa, niin kastuu housut läpi.

Vierailija

Hmm, no mulla oli raskausaikana tota ja pelkäsin lapsiveden tihuttelua mutta lääkärin diagnoosi oli ilmiselvä hiivatulehdus, kaikilla kun se ei tule kokkareisena vuotona. Kannattaa kokeilla alkuun apteekista saatavaa kuuria ja perhehtyä ruokavalion vaikutuksesta kehon neste- ja happamuustasapainoon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat