Tämän joulun konvehtisi?

Vierailija

Itse taidan päätyä tummaan Aladdiniin vai Paradisekö se on, lisäksi tradition mukaan se pikkurasia tummasuklaisia konvehteja joiden sisällä kokonainen kirsikka liköörissä. Wienernougat jo hankittu.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Lidlissä oli viime joulun alla hyviä konvehtirasioita, en muista nimeä mutta sellainen sini-kultainen rasia jossa paljon erilaisia makuja. Jos näen sellaisen niin ostan tänäkin vuonna. Ennen ostin Geisha-konvehteja mutta ne eivät enää ole hyviä.

Vierailija

Senpä takia minä en kolmonen pidäkään eräästä supersuositusta konvehtirasiasta, minusta ne on samaa mössöä vähäsuklaisen kuorrutuksen sisällä mutta esim mieheni pitää niistä. Mitä tuohon 2kpl/pv määrääsi tulee niin ei riittäisi minulle mitenkään, ei vaikka olisivat 100% kaakaopituisuudeltaan ja kultahippunougata sisällä. Joulunaikaan 2 suklaakonvehtia päivässä...

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Caffista käsin tehtyjä konvehteja. En tarvitse kuin 8 kpl pienen paketin, syön kaksi päivässä. Ei se määrä vaan laatu.
 no vautsi. huoh

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Caffista käsin tehtyjä konvehteja. En tarvitse kuin 8 kpl pienen paketin, syön kaksi päivässä. Ei se määrä vaan laatu.
No nimenomaan. Ei se määrä vaan laatu. Mistä noita saa täällä Kyrvätperällä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä suorastaan sulaa suussa. Lindt:in Lindoor suklaat.  :)

https://www.lindtusa.com/blog/wp-content/themes/lindt/images/bb-package-...

(terveisiä sinne pohjolaan)

On noita täälläkin joka paikassa ja usein alennuksessa, viimeksi bongasin Minimanista. En itse tykkää kun se täyte on sellaista ylimakeaa liejua. Lindtillä on kyllä hyviäkin konvehteja mutta nuo eivät ole.

Monen suosikkeja ovat valko- ja tummasuklaiset (valko- ja sinipaperiset), itse tykkään noista punaisista, maitosuklaan makuisista, kun se sisällys on niin makea ja suussasulava. Oma makeanhimo tyydyttyy jo parilla palalla, sen enempää ei vähään aikaan tarvitse nautiskella.

- 4

Vierailija

Olen suunnitellut ostavani Lidlistä niitä belgialaisia simpukka-konvehteja, niitä joissa on sekaisin valko- ja maitosuklaata.

Ennen ostin aina jokaikinen joulu itselleni muutaman paketin Geishaa ja Fazerinaa, vaan eipä tarvitse enää (prkl).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä intressiä jollain on alapeukuttaa toisten suklaavalintoja? Makuasioita!

Niinpä! Ja nälviä vielä kaupan päälle jos joku haluaa nautiskella muutaman hyvän konvehdin eikä mättää rasiakaupalla pandaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat