Heiluuko teillä...

Vierailija

häppärit, kun kusette oikein kovalla paineella? Mulla joo ja nolottaa tämä asia. :(

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Miten olet saanut selville, että häppärisi heiluu? Kurkistelitko peilin avulla vai miten? Ja ketä se muka haittaa jos sun häppärit on liikkuvaa sorttia vai esitteletkö niitä auliisti kanssaihmisillesi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten olet saanut selville, että häppärisi heiluu? Kurkistelitko peilin avulla vai miten? Ja ketä se muka haittaa jos sun häppärit on liikkuvaa sorttia vai esitteletkö niitä auliisti kanssaihmisillesi?

Pystyn kyllä kumartumaan hieman ja katsomaan alapäähäni kun kusen. En katsos ole mikään sotanorsu... ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
häppärit, kun kusette oikein kovalla paineella? Mulla joo ja nolottaa tämä asia. :(

Alkavatko oikein räpättää samalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Alkavatko oikein räpättää samalla?

Joo, jos niitä ei aukaise ensin! ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan isot häppärit? Olisi ihanaa, jos naiselleni olisi isot häppärit, koska niillä on mukava leikkiä. <3

On. Kiva jos tykkäät! ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan isot häppärit? Olisi ihanaa, jos naiselleni olisi isot häppärit, koska niillä on mukava leikkiä. <3

On. Kiva jos tykkäät! ap

Enkä ainoastaan tykkää, vaan jumaloin. Ei niitä tarvitse hävetä yhtään, ne on ihanat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On. Kiva jos tykkäät! ap

Enkä ainoastaan tykkää, vaan jumaloin. Ei niitä tarvitse hävetä yhtään, ne on ihanat.

Pusuja sulle! ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat