Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aikoo viettää joulun tyttöystävänsä perheen kanssa

Vierailija

Olemme avoimessa suhteessa, missä miehellä on minun (hänen vaimo) lisäksi tyttöystävä. Meillä on myös 2 lasta. Nyt mies sitten ilmoitti aikovansa viettää joulun tyttöystävän ja tämän perheen kanssa. Meille on tulossa minun sisarukset ja heidän perheet sekä vanhempani. Mitenköhän selitän heille tilanteen, kun he eivät tiedä avoimesta suhteestamme? Mies vaan sanoi, ettei jaksa katsella jouluna rasittavaa perhettäni :(

N33

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Harmillinen tilanne.

Sinänsä ihailen sinua että olet uskaltanut ja "jaksat" miehellesi tyttöystävän suoda.

Vierailija

Ei millään pahalla, eikä tarvitse vastata, mutta miten pystyt henkisesti olemaan tuollaisessa avoimessa suhteessa?

Vierailija

Aika nöyryyttävää. Ei tuo minusta avoimelta suhteelta vaikuta. Sellaisessahan on kyse vaan seksistä. Miehesi esiintyy jo uutena vävynä toisen naisen suvulle. Saatko tuosta suhteesta mitään itse?

Vierailija

Minusta kaikkein parasta on sanoa: miehelläni on itseni lisäksi myös tyttöystävä, jonka perheen kanssa hän viettää tämän joulun.

Vierailija

Mikset itse hanki poikaystävää? Ärsyttää nuo avoimet suhteet, joissa mies menee ja tulee miten sattuu, hyvä jos ei kolmen naisen kanssa. Sinä istut kotona vahtimassa lapsia...

Vierailija

Mitenköhän se miehen "tyttöystävä" esittelee miehen suvulleen : " Tässä on mun miesystävä, ja ainiin se on naimisissa toisen naisen kanssa"
Voi olla joulupöydässä mukava tunnelma :D

Vierailija

Hommaat nyt itsellesi poikaystävän, joka tulee teille viettämään joulua. Hyvässä lykyssä perheesi ei huomaa että mies onkin eri kuin viime jouluna!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikkein parasta on sanoa: miehelläni on itseni lisäksi myös tyttöystävä, jonka perheen kanssa hän viettää tämän joulun.

Niinpä. Samalla voit nauttia niistä katseista, kun kaikki pitävät idioottina ja huonona esimerkkinä lapsille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat