Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies aikoo viettää joulun tyttöystävänsä perheen kanssa

Vierailija
25.11.2015 |

Olemme avoimessa suhteessa, missä miehellä on minun (hänen vaimo) lisäksi tyttöystävä. Meillä on myös 2 lasta. Nyt mies sitten ilmoitti aikovansa viettää joulun tyttöystävän ja tämän perheen kanssa. Meille on tulossa minun sisarukset ja heidän perheet sekä vanhempani. Mitenköhän selitän heille tilanteen, kun he eivät tiedä avoimesta suhteestamme? Mies vaan sanoi, ettei jaksa katsella jouluna rasittavaa perhettäni :(

N33

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei todellakaan ole "ilmoitusasia" kun lapsiakin on perheessä. Keskustelun paikka.

Vierailija
2/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillinen tilanne.

Sinänsä ihailen sinua että olet uskaltanut ja "jaksat" miehellesi tyttöystävän suoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, eikä tarvitse vastata, mutta miten pystyt henkisesti olemaan tuollaisessa avoimessa suhteessa?

Vierailija
4/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nöyryyttävää. Ei tuo minusta avoimelta suhteelta vaikuta. Sellaisessahan on kyse vaan seksistä. Miehesi esiintyy jo uutena vävynä toisen naisen suvulle. Saatko tuosta suhteesta mitään itse?

Vierailija
5/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikkein parasta on sanoa: miehelläni on itseni lisäksi myös tyttöystävä, jonka perheen kanssa hän viettää tämän joulun.

Vierailija
6/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5 hyvä yritys

Vierailija
7/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse hanki poikaystävää? Ärsyttää nuo avoimet suhteet, joissa mies menee ja tulee miten sattuu, hyvä jos ei kolmen naisen kanssa. Sinä istut kotona vahtimassa lapsia...

Vierailija
8/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi on kyllä enemmänkin polyamorinen, kuin avoin suhde

Vierailija
9/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Että tämmönen suhde tällä kertaa.

Vierailija
10/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on valintansa tehnyt. Vaihtoon. (Ja sitten itkee miesten syrjintää tapaamisasioissa.)

Vierailija
11/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hommaisin itselleni poikaystävän, jonka kanssa viettäisin joulun.

Vierailija
12/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän se miehen "tyttöystävä" esittelee miehen suvulleen : " Tässä on mun miesystävä, ja ainiin se on naimisissa toisen naisen kanssa"

Voi olla joulupöydässä mukava tunnelma :D

Vierailija
13/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kertoa vaan totuus suvulle ja tulla kaapista?

Vierailija
14/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat nyt itsellesi poikaystävän, joka tulee teille viettämään joulua. Hyvässä lykyssä perheesi ei huomaa että mies onkin eri kuin viime jouluna!

Vierailija
15/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikkein parasta on sanoa: miehelläni on itseni lisäksi myös tyttöystävä, jonka perheen kanssa hän viettää tämän joulun.

Niinpä. Samalla voit nauttia niistä katseista, kun kaikki pitävät idioottina ja huonona esimerkkinä lapsille.

Vierailija
16/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse hanki poikaystävää? Ärsyttää nuo avoimet suhteet, joissa mies menee ja tulee miten sattuu, hyvä jos ei kolmen naisen kanssa. Sinä istut kotona vahtimassa lapsia...

Mistä tiedät ettei aloittajalla ole poikaystävää.

Vierailija
17/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa todella mielisairaalta

Vierailija
18/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, eikä tarvitse vastata, mutta miten pystyt henkisesti olemaan tuollaisessa avoimessa suhteessa?

Avoimet suhteet ovat nykypäivää. Vain huonolla itsetunnolla varustettu nainen pyrkii rajoittamaan miehen biologisia haluja omimalla tämän itselleen.

Vierailija
19/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mikä mies!

Vierailija
20/32 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme avoimessa suhteessa, missä miehellä on minun (hänen vaimo) lisäksi tyttöystävä. Meillä on myös 2 lasta. Nyt mies sitten ilmoitti aikovansa viettää joulun tyttöystävän ja tämän perheen kanssa. Meille on tulossa minun sisarukset ja heidän perheet sekä vanhempani. Mitenköhän selitän heille tilanteen, kun he eivät tiedä avoimesta suhteestamme? Mies vaan sanoi, ettei jaksa katsella jouluna rasittavaa perhettäni :(

N33

Miten siitä tulee sinun selitysvelvollisuutesi? Sanot vaan että ukkosi on toisen perheensä luona.