Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidankin jo olla maho ämmä!

Vierailija

Kun tavattiin miehen kanssa reilu vuosi sitten, niin melkein heti käytössä keskeytetty yhdyntä ja vain ovulaation aikaan. Muuten tullut sisälle ja kierrossani on muutaman päivän heittoja. Olen toivonut raskautta jo pitkän aikaa, lähes suhteemme alusta. Mies sanoo, että jatketaan vielä näin, mutta jos sattuisin tulemaan raskaaksi ei haittaisi. Mutta ei halua vielä tekemällä tehdä lasta. Mutta kyllä on ihmeellistä etten ole tullut raskaaksi. Ainahan kaikki varoittelevat että tälläinen "ehkäisy" on kuin pelaisi venäläistä rulettia. No meillä on ainakin toiminut! Mulla siis on kyllä yksi lapsi, mutta miehelläni ei ole. Pahoin pelkään, ettei saada yhdessä lapsia. Olen tuon ovulaation aina laskenut ovulaatiolaskurilla ja vähän tunnustellut omia mahdollisia ovulaatio oireita, eli en ole testannut tmv. Ollaan myös ovulaation aikaan pantu pari kolme kertaa peräkkäin eli siinäkin mahdollisuus raskaaksi tulla. Mutta ei. Kesällä mennään naimisiin ja sitten alkaa kunnolla yritys. Pelkään vaan ettei onnistu.

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat