vittu mun vaatteet viety pyykki tuvasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

JUMALAUTA ETTÄ KIEHUU olin menos laittamaan ne pesukoneesta naruille.. pesukone tyhjä ei missään mitään kuka vittu vie toisten vaatteet?! Eihän se nyt kukaan isännöitsiä voi olla ohjeissa lukee että kuivatin pitää sammuttaa 2200 menessä helvetti ja taloyhtiö ei vastaa puhelimeen

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai sitä voi poliisille soittaa.. Onpa inhottava tilanne, kuka tollo varastaa toisen vaatteita??

Putosin :D ketään poliisia ei taatusti tuu kiinnostaan pyykkituvasta pöllityt vaatteet XD

Vierailija

Varma kans ettei löydy jostain nurkasta kasassa? Monessa paikassa otetaan kaikki koneet pois päältä tiettyyn kellon aikaan, ja jos jotain on jäänyt, niin nostetaan viereen/ovensuuhun/muualle kasaan pois koneesta (ettei jää koneeseen aamuun)?

Noudata ensi kerralla aikarajoja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
JUMALAUTA ETTÄ KIEHUU olin menos laittamaan ne pesukoneesta naruille.. pesukone tyhjä ei missään mitään kuka vittu vie toisten vaatteet?! Eihän se nyt kukaan isännöitsiä voi olla ohjeissa lukee että kuivatin pitää sammuttaa 2200 menessä helvetti ja taloyhtiö ei vastaa puhelimeen

Kerrotko osoitteen niin voimme soittaa piipaa-auton?

Taloyhtiö ei vastaa puhelimeen?

Kuivatin ? on sammutettu, mutta menit pesukoneesta viemään narulle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pätijäpätijäpätijäpilkunviilaaja...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pätijäpätijäpätijäpilkunviilaaja...

Niin! Tarinasi on epälooginen, siksi. Höpöhöpöä koko juttu muutenkin.

Tai naapurin yksinäinen Raili piilotti pyykkisi roskiin.

Vierailija

niin olin viemässä ne narulle kuivumaan yöksi en olisi laittanut kuivaajaa päälle. Ei ole vaatteita näkynyt.......Jätin lapun sinne t ap

Vierailija

On joo aikoinaan varastettu multakin kuivaushuoneesta vanhoja lakanoita ja samaa on käynyt myös muutamille ystäville. Ei siinä oikeen auttanut kuin tuumata, että varmaan todelliseen tarpeeseen menivät, miksi muuten joku vaivautuisi. Suoraan pesukoneesta en ole ajatellut kenenkään varastavan, mutta kuivaukseen en nykyään jätä sellaisia vaatteita, jotka ovat itselle tärkeitä.

Ikävä juttu. Se on vaan sit tarkkailtava onko jollain naapurilla tutun näköistä vaatetta yllään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ehhehee iha oikei sulle. mie nautin tällasesta ku toisilla menee huonosti . :p

Harvalla menee niin huonosti kun sulla....

Vierailija

Tuleepa mieleeni aika, kun asuttiin neljän huoneiston pienkerrostalossa kolmen lapsen kanssa. Muut asukkaat olivat eläkeläisiä. Meillä luonnollisesti pyykkiä tuli urakalla. Pesutuvassa oli tasan yksi kone, eikä mitään vuoroja ollut. Ohjelma kesti 1,5 tuntia. 

Olin tarkka siitä, etten jättänyt pyykkejä lojumaan koneeseen, jotta muut voivat käyttää sitä normaalisti. Laitoin siis aina kännykkään muistutuksen siitä, että pyykit ovat valmiita ja menen niitä ripustamaan.

Ehkä noin joka toinen kerta, kun olin juossut ohjelman mentyä alakertaan pesutupaan, siellä oli joku naapurin mummuista ripustamassa alusvaatteitani narulle. "Kun mää vaan satuin menemään tästä ohi ja ei pitäisi noita pyykkejä säilyttää koneessa. Alkaa haista." JOKA TOINEN KERTA! Ja minä juoksin samalla minuutilla, korkeintaan vartin "myöhässä" siitä koneen lopetusajasta.

Sanoin joka kerta, että tiedän, milloin ohjelma loppuu ja tulen aina heti nostamaan ne narulle. Joskus saattaa olla vaipanvaihto kesken tai jotain, etten ihan samalla minuutilla ehdi, mutta laitan omat pyykkini.

Mutta ei. Kamalaa napinaa siitä, että kone on varattu (vaikka ehdotin, että tehtäisiin varausvuorot - ei kelvannut) tai että pyykit ovat turhaan koneessa (pahimmillaan jopa 15 minuuttia) tai että pestään "ihan milloin vaan" (eli 8-18 välillä).

Onneksi nyt on oma kone!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat