Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas autoamme kolaroitu. Alkaa riittää jo.

Vierailija

6kk aikana kaksi kolaria ja kskdi kertaa ovea kolautettu parkkipaikalla. Yhteenkään me emme ole olleet syyllisiä.
Viimeisin kaikkein paras. Akka oikaisi mutkassa ja osui meidän autoon. Akka ei edes myöntänyt syyllisyyttään, ei edes poliisille. Jumaliste mikä ääliö.
Pitänee myydä toi auto pois kun joka kuukausi joku ajaa sen paskaks.
Aaaaaarghhhh. Taas saa viedä pajalle jne.

Kommentit (12)

Vierailija

Ittellä vanha volkkari.

Parkkiksella usein uudehkot mersut vetää ihan ruudun reunaan parkkiin -> vanhan volkkarin ovi aukeaa vaudilla.

Kannattee kattella miten parkkii autonsa.

Vierailija

Vikahan on minussa/miehessä kun vastapuoli
- oikaisee mutkassa ja osuu meidän autoon
- alkaa väistää ratikkaa peruuttamalla
- tunkee autonsa parkkiin meidän auton viereen liian kapeeseen rakoon ja avaa ovensa vauhdilla kolauttaen meidän ovea
- antaa lapsensa itse avata auton oven, ja hups osuikin meidän autoon.

Sanottakoon että parkkipaikoilla oma auto suoraan omassa ruudussa oikein pysäköity.

Mun/miehen syyhän se on että kanssa-autoilijat ovat sokeita ja tarttis silmälasit.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
- tunkee autonsa parkkiin meidän auton viereen liian kapeeseen rakoon ja avaa ovensa vauhdilla kolauttaen meidän ovea

Sanottakoon että parkkipaikoilla oma auto suoraan omassa ruudussa oikein pysäköity.

Mun/miehen syyhän se on että kanssa-autoilijat ovat sokeita ja tarttis silmälasit.

Ap

On se outoa kun toisille aina sattuu näitä kolareita ja aina se on muiden syy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

On se outoa kun toisille aina sattuu näitä kolareita ja aina se on muiden syy.

Voisit sitten luetella ne kohdat tuossa, mitkä ovat kirjoittajan syytä.

En ole tuo kirjoittaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos lähistöllä menee ratikka, niin luopukaa ihmeessä siitä autosta.

Äly hoi :D Ihan kuin sitä autoa ei esim. lapsiperheessä tarvitakaan kuin kevyeen, kaupungin sisäiseen liikenteeseen.

Vierailija

Onpas jo huonoa säkää. Me asutaan kaupungissa, jossa sattuu kolareita tämän tästä, siis normaalia enemmän. Jos ei itse ole koko ajan tarkkana, niin varmasti rysähtää, pitää siis olla valmiina korjaamaan toisen virhe. Täs just äsken kiersin yhtä parkkialuetta löytääkseni paikan ja edelläni toinen teki samaa. Löysi paikan ja ajoi siihen ja lähti saman tien peruuttamaan saadakseen auton siihen paremmin. Pysähdyin tietysti odottamaan kauemmaksi, mutta tämä vaan jatkoi peruuttamista. Löin äkkiä pakin päälle ja peruutin, kun ei takanani ollut ketään. Muutoin tuo auto olisi peruuttanut päälleni. Samoin tässä syksyllä ajelin maantiellä ja vastaan tuli mopoauto perässään kaksi henkilöautoa. Ensimmäinen lähti ohittamaan, vaikka olin jo aika lähellä. Samalla minuun iski etiäinen, että se toinenkin auto tekee saman ja aloin hiljentämään. Niinhän se sieltä ryykäsi tulemaan, väistin pientareelle ja meitä oli kolme rinnakkain hetken aikaa ja sama toistui vielä takanani tulevan kanssa, kun ohittava akka ei päässyt mopoauton ohi. En tiedä, tajusiko edes, mitä oli vähällä tapahtua ja vielä 2 kertaa. Mopoautoilijaa tuli surku, kuinka lie nuori mahtoi säikähtää. Hatunnoston arvoinen suoritus, kun pysyi hyvin reunassa myös, että kolme mahduttiin rinnakkain. Jos olisin jatkanut vaan omaa ajoani nopeusrajoituksen mukaan, olisi kunnon nokkakolari ollut varma. Harmi vaan, ettei siinä ollut aikaa rekkaria katsoa, olisin varmasti poliisille soittanut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat