Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15v koirani lopetetaan ensi viikolla, miten selviän ?

Vierailija

Mies vain vitsailee aiheesta.Kuolen suruun.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

15 vuotiasta tuskin lopetetaan ihan vain huvikseen.
Mä olin valmistautunut pitkän aikaa mun koiran taivaaseen lähtöön. Olin päättänyt vuosia sitten, että kun se alkaa kärsimään iän tuomista ongelmista selvästi, niin osoitan suurimman rakkauteni sille, ja päästän sen kivuttomaan elämään. Oli myös 15 v. Kun pilke sammui silmistä. Mun eka ja paras koira. ❤️

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haloo, se on pelkkä KOIRA!!! Selviät ihan hyvin.

Huoh.

Kauheasti tsemppiä ja jaksamista, tuo on tosi kova paikka. Oman kokemukseni mukaan siitä selviää ainoastaan ajan kanssa. Pahin suru helpotti ehkä noin puolessa vuodessa, mutta kyllä edelleen näin kuuden vuoden jälkeen tulee sillon tällön tippa linssiin kun miettii asiaa.

Vierailija

Tsemppiä AP.
Miksi koira edes lopetetaan? Eikö mitään ole enää tehtävissä? Oikeasti?
Kannattaa muistaa, että eihän ihmisiäkään lopeteta "vanhuuden" takia!

Vierailija

Menetin oman 14-vuotiaan koirani suht yllättäen pari kuukautta sitten. Varaudu siihen, että koiran kuoleman aiheuttamiin tunteisiin ei oikein voi valmistautua etukäteen vaikka kuinka tietää että se hetki koittaa ja yrittää kuvitella sitä etukäteen. Oman koirani lähtö tuli aika yllättäen joten neuvoisin että ole koirasi kanssa niin paljon kuin mahdollista! Pidä sylissä, syötä sille sen lempiherkkuja, anna sen nukkua vieressäsi, kerro miten tärkeä se on sinulle. Viimeiset hetket koiran kanssa jäivät ainakin minulle pyörimään mieleen pitkäksi aikaa. Jos olisin sinä niin yrittäisin tehdä viimeisistä muistoista mahdollisimman hyviä ja ihania. Itselläni ei ollut tähän mahdollisuutta ja se harmittaa.. Voimia<3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koiran menetys sattuu yhtä paljon kuin lapsen menetys.

Kyllä on vissi ero koiran ja lapsen menettämisellä! Ihminen joka väittää koiran ja lapsen menettämistä samaksi asiaksi, ei ole vielä kasvanut aikuiseksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran menetys sattuu yhtä paljon kuin lapsen menetys.

Kyllä on vissi ero koiran ja lapsen menettämisellä! Ihminen joka väittää koiran ja lapsen menettämistä samaksi asiaksi, ei ole vielä kasvanut aikuiseksi.

Tai ihminen, kellä ei ole omia lapsia vaan koira.

Vierailija

Niin karulta kun se saattaa kuulostaakin,hanki uusi pentu. Itselläni auttoi tosi paljon. Ei se korvaa vanhaa koiraa, eikä kuulukaan mutta vie ajatukset muualle ja saat iloita uuden koiran olemassaolosta. Oma koirani kuoli äkillisesti normilenkillä. Jäi suojatiellä auton töytäisemäksi :'(.

Vierailija

Multa on kuollut kissoja vuosien varrella, se on aivan yhtä tuskallista kuin koirankin. Siihen ei auttanut kuin aika ja uusi pentu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat