Star Wars Maratooni, meinaaks joku kattoo :)

Vierailija

Kaikki 6 leffaa Foxilta peräkkäin, meitsi taitaa kattoo, muita ? 

May the force be with you !

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Justhan nuo kaikki tuli jo kertaalleen, peräti samalta kanavalta?
Aijaa :D Nyt tuli mainos et tulee uudestaan, mul on Fox päällä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä mielestäni katoin ne ~kk sitten ja varmasti foxilta :D ja ollaan tässä välissä miehen kanssa katottu ne jo uudelleen niin nyt jää varmaan välistä, uusinta odotellessa ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä mielestäni katoin ne ~kk sitten ja varmasti foxilta :D ja ollaan tässä välissä miehen kanssa katottu ne jo uudelleen niin nyt jää varmaan välistä, uusinta odotellessa ;)
No sitten tuon ymmärtää, ite katon niin vähän telkkaria nykyään, että oon ihan pihalla näistä jutuista.

Ap

Vierailija

En jaksa mainosten takia. En katso nykyään mitään mainoskanavien elokuvia mainosten vuoksi. Pilaavat elokuvat. Toisaalta en kyllä katso muitakaan mainoskanavien ohjelmia.

Vierailija

Nelonen ja vitonen ainoat hyvät, kutonenkin on noita selvästi huonompi. Uuden trilogian elokuvat ovat sitten niin paskoja, ettei niitä jaksa enää katsoa. Niissä ei ole enää edes tahatonta viihdearvoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Disney maksaa monille kanaville vähän perkeleesti, että Star Wars pysyy varmasti ruudussa uuden elokuvan ensi-iltaan asti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Disney maksaa monille kanaville vähän perkeleesti, että Star Wars pysyy varmasti ruudussa uuden elokuvan ensi-iltaan asti.

Ei haittaa, kun olen nähnyt noi kerran joskus aikoja sitten ja ei niitä pakko ole katsoa.

Ap

Vierailija

Tiesittekö  muuten Disney osti Star Warsin oikeudet ja suunnittelee että joka vuosi tulee uusi Star Wars elokuva. Eli nyt tulee uusi kolmas trilogia parin vuoden välein ja välivuosina itsenäiset elokuvat joistain yksittäisistä hahmoista. Ensi vuonna tulee joku Star Wars elokuvaa joka sijoittuu episode nelosen ja vitosen väliin kun kapinalliset ryöstää kuolontähden suunnitelmat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö  muuten Disney osti Star Warsin oikeudet ja suunnittelee että joka vuosi tulee uusi Star Wars elokuva. Eli nyt tulee uusi kolmas trilogia parin vuoden välein ja välivuosina itsenäiset elokuvat joistain yksittäisistä hahmoista. Ensi vuonna tulee joku Star Wars elokuvaa joka sijoittuu episode nelosen ja vitosen väliin kun kapinalliset ryöstää kuolontähden suunnitelmat.

Tohon lisäksi vielä niin pitkä rivi rahastuspelejä, ettei kukaan pysy laskuissa mukana.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat