Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole kuukauteen päässyt salille flunssan takia

Vierailija

Niin en enää kehtaa tehdä seksialoitteita miehelleni, koska vartaloni on lössähtänyt niin pahasti :(
N35

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Jos vartalosi on kuukaudessa lössähtänyt, niin joko olet todellinen luonnonoikku, tai sitten lössähtäminen on tapahtunut korviesi välissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos vartalosi on kuukaudessa lössähtänyt, niin joko olet todellinen luonnonoikku, tai sitten lössähtäminen on tapahtunut korviesi välissä.

Vatsa pömpöttää ja perse on latistunut. En todellakaan kelpaa seksiin tällaisena. Ap

Vierailija

On sulla kanssa murheet ap. Mitäs jos sulle vaikka tulis syöpä ja hoitojen seurauksena hiukset ja kaikki karvat lähtisi, niin varmaan miehesi lähtisi nostelemaan. Voi luoja auta, ei teillä ole ollut todellisia ongelmia!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vatsa pömpöttää ja perse on latistunut. En todellakaan kelpaa seksiin tällaisena. Ap

No sitten et kelpaa. Jos 35-vuotias nainen pitää tuollaista ininää, en kyllä voi sanoa muuta kuin että hajoa siihen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No sitten et kelpaa. Jos 35-vuotias nainen pitää tuollaista ininää, en kyllä voi sanoa muuta kuin että hajoa siihen.

Ehkä itsekin pitäisit, jos miehesi olisi haukkunut persettåsi rumaksi ennen kuin aloitit treenaamaan. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ehkä itsekin pitäisit, jos miehesi olisi haukkunut persettåsi rumaksi ennen kuin aloitit treenaamaan. Ap

Ai sä oot se. No, edelleen sulla on ongelma korviesi välissä SEKÄ aviovuoteessasi - siellä toisella puoliskolla nimittäin nukkuu kokovartalomulkku.

-

Suosittelen aikuistumista. Sä oon hei kolkytviis.

Vierailija

Myönnät sen, että ulkonäköäsi arvosteleva mies on mulkku, eikä hänellä ole oikeutta loukata sinua. Sitäkin on syytä miettiä, että sinussa on muutakin kuin ulkonäkö - miksi sinun pitää määritellä itsesi sen kautta, miten joku mies sut näkee? Lisäksi pitää hyväksyä se, että ei ole mikään missi (jos ei ole). Olishan se varmaan joo ihan jees olla kaunis ja hyväkroppainen, mutta eivät kaikki voi olla Angelina Jolieita. Siitä huolimatta voi rakastaa itseään. Ja pitää rakastaa, ettei yli kolmikymppisenä ole yhtä epävarma kuin teini-iässä.

Vierailija

Helppohan sitä on muiden aikuisten naisten olla hyvällä itsetunnolla, kun on saanut munaa usealta kehuvalta mieheltä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helppohan sitä on muiden aikuisten naisten olla hyvällä itsetunnolla, kun on saanut munaa usealta kehuvalta mieheltä. Ap

Pyh, eipä kuulosta lainkaan mun elämältä. En silti määritä itseäni sen kautta, miltä näytän jonkun miehen silmissä. Tämä kaikki onsinun korviesi välissä.

-

Mä en muuten muista, koska joku olisi viimeksi kehunut mun ulkonäköä (siis mies. Ei tällä vuosikymmenellä ainakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pyh, eipä kuulosta lainkaan mun elämältä. En silti määritä itseäni sen kautta, miltä näytän jonkun miehen silmissä. Tämä kaikki onsinun korviesi välissä.

-

Mä en muuten muista, koska joku olisi viimeksi kehunut mun ulkonäköä (siis mies. Ei tällä vuosikymmenellä ainakaan.

Montako seksikumppania sulla on ollut? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-

Kolme. Mitä se vaikuttaa mihinkään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-

Kolme. Mitä se vaikuttaa mihinkään?

ja jos tarkoitat tällä vuosikymmenellä, niin yksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat