Iholla-sarjan Eskon vaimosta

Stella

Katsoin ekaa kertaa ikinä iholla-sarjaa tänään. Sitä miesten versiota. Se pitkätukka-Esko on tosi symppis mutta sen vaimo/ke, Karoliina, ihan hirveä kimittäjä-nalkuttaja! miten se Esko kestää? aina kun niillä on kinaa ja näyttää naisen puolelta olevan koko ajan, niin se nalkuttaa korkealta kimittäen. Raivostuttava bitch! Esko rules!

Kommentit (4)

Vierailija

Tuleeko se uusintana vai mistä katsoit?

On varmaan tullut kalliiksi se mainos tv:ssä, missä nyt pyytävät ihmisiä ostamaan heille joululahjoja hobby hallista. No itse en ole vielä päättänyt, mitä heille ostaisin siltä toivelistalta.

Vierailija

No mä en ole ollut vauva-palstalla ainakaan kolmeen vuoteen.... että en tiedä puinneista yhtikäs mittään mutta hyvä kuulla, että en ole ainoa, jota se ärsyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mä en ole ollut vauva-palstalla ainakaan kolmeen vuoteen.... että en tiedä puinneista yhtikäs mittään mutta hyvä kuulla, että en ole ainoa, jota se ärsyttää.

Miksi? Koetko jotain syyllisyyttä ja helpottaa, että on muitakin vai pelkäätkö ns. omia mielipiteitä. Millaisen tunteen tieto siitä, että joku muu on kanssasi samaa mieltä aiheuttaa? Onko lapsuudessasi mielipiteitäsi dissattu ja siksi olet epävarma?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat