Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noh, mitäs mieltä olette HBO:n julkaisemasta Jon Snön kuvasta? #Vain Game of Thrones -jutut

Vierailija

Mä kyllä olin heti kirjan luettuani sitä mieltä, että Jon ei voi kuolla kokonaan EIKÄ myöskään tulla Valkoisten kulkijoiden herättämäksi.

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettet laittanut linkkiä.

Mä kyllä ajattelin, että keskustelun kohdeyleisölle ei ole tarpeen laittaa linkkiä ;) 

Ap

Vierailija

Snowin näyttelijähän on jo haastattelussa maininnut, että hänellä on töitä sarjan parissa ainakin kolmekymppiseksi asti (nyt 28), joten varmaa on että Jon Snowin tarina jatkuu. Arya ja Jon ovat itselleni sarjan kiinnostavimmat hahmot, joten hyvä niin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Snowin näyttelijähän on jo haastattelussa maininnut, että hänellä on töitä sarjan parissa ainakin kolmekymppiseksi asti (nyt 28), joten varmaa on että Jon Snowin tarina jatkuu. Arya ja Jon ovat itselleni sarjan kiinnostavimmat hahmot, joten hyvä niin.

Tuossa ilmoituksessa oli kuitenkin se mahdollisuus, että Snow on läsnä flashbackeissa. No joo, mutta tosiaan siis uskon, että Snow on vahvasti mukana. Mutta onko hän Melisandren tarkoittama kuningas?

Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat