Turvapaikanhakijalapset pulkkamäessä

Vierailija

Tulipas hyvä olo tästä uutisesta, ihana lukea lasten riemusta.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448253155407.html

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oli ihan kiva uutinen mutta pisti ihmettelemään että miksei yksikään äiti ollut mukana mäessä?

Mä katoin, että siinä oli mustatakkinen nainen, ajattelin jonkun äiskäksi. Se joka otti jonkun haalarilapsen syliinsä lopussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Unelmaani. Tällaista on ihanan puhtoinen ja kaunis unelmani, jota paha rasistinen persu ei voi koskaan ymmärtää.

Pillumehuni vain tirskahtelevat ja kyyneleet kirpoavan silmiini kun näen näin kauniita asioita.

T:suvakki

Väsää sinä vain niitä polttopulloja vihakki. Finnish Defence League, muahhahhaa.

Vierailija

Mikähän minä olen, kun tulen hyvälle tuulelle tuosta uutisesta ja iloitsen heidän puolestaan ja samalla olen täysin vastaan Suomen tämänhetkistä turvapaikkapolitiikkaa... vihakkisuvakki?

Vierailija

Joukossa myös nuori somali, joka vannoo ettei aio opetella hiihtämään. Voisi kaivata vähän asennekasvatusta ja valistusta siitä, miten esim. suomalaisten hiihtotaito palkittiin aikoinaan sodassa.

Vierailija

Tähän lystiin me laitetaan puoli miljardia aivan välittömiin menoihin. Samalla rahalla olisi rakennettu vaikka keinolumilaskettelukeskus irakilaisten lasten iloksi heidän omaan maahansa. Montakohan näitä pakolaislapsia nyt Suomessa kaikkiaan on? 200?

En halua olla kyyninen ja lasten ilo sykähdyttää aina. Mutta tämä kuva ei kerro yhtään mitään pakolaistilanteen todellisuudesta. Meille tulee irakilaiset miehet, joita useimmat maat eivät ota lainkaan vastaan, koska pelkäävät terroristeja. Mm. Kanada linjasi juuri että ei ota yhtäkään yksin tulevaa pakolaismiestä. Miksi suomalaisten turvallisuus uhrataan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oli ihan kiva uutinen mutta pisti ihmettelemään että miksei yksikään äiti ollut mukana mäessä?

Timantit pidetään kassakaapissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat