Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka eivät pidä yhteyttä isään?

Vierailija

En ole pitänyt yhteyttä isääni puoleen vuoteen.

Isäni ei ole lapsuudessa välittänyt yhtään ja tuntuu, että isänä oleminen ei kiinnosta.

Alkoholi on tärkeämpi

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Täälläkin isällä alkoholi ongelma, mutta se estää isää pitämästä yhteyttä minuun. Itse yritän tasaisen väliajoin soittaa, sopia tapaamisia yms, mutta yhdeksän kertaa kymmenestä isä peruu ne tai jättää vastaamatta.
Ja olen hyvin surullinen asiasta. Vaikka jo lapsesta asti seurannut tuota alkoholin litkimistä, en ole isälleni vihainen ollut koskaan. Ei hän tehnyt minulle mitään pahaa koskaan. Olisi tietysti voinut olla parempi isä, mutta en ole katkera.

Vierailija

Minäkään en pitänyt yhteyttä isääni, rappioalkkis. Kuoli kymmenen vuotta sitten. Kuolema tuli varmaan kaikille helpotuksena, ei ole ikävä, eikä jäänyt mikään kaivelemaan.

Vierailija

Mun isä on narsisti ja alkoholisti.

En ole tekemisissä oikein ikinä. Viime kesänä pyyti terassille ja minä hyväuskoisena menin.

Huuteli kännissä, että en ole hänen tyttärensä varmaankaan ja sain hävetä silmät päästä ja teki mieli vajota maan alle noloudesta.

Äiti ja isäni erosivat kun olin 3v. Jouduin olemaan joka toinen viikonloppu sen luona.
Lapsuudessa välit olivat teennäiset ja etäiset, kun näin aikuisena ajattelee.

Äiti kun odotti minua, se potki äitiä kännissä vatsaan ja milloin haki minut kaverin mökiltä kännissä ja joku sen kaveri oli kuskina.

Tämmöisiä asioita kun ajattelee, niin en koe että haluan olla tekemisissä sen kanssa.

Velipuoleni on alkoholisti ja se on niin hyvä poika ja yhdessä kai ryyppäävät, surullista.

Vierailija

En ole sitten lapsuuden nähnyt isääni, ilmoitin kyllä omien lasten syntymästä ja isä (tai hänen vaimonsa) lähettelee joulukortteja mutta siihen yhteydenpito on jäänyt...

Vhs

En minäkään ole yhteydessä vaikka asuu kilometrin päässä. Hänen alkoholi- ja mielenterveysongelmansa tuntuvat vanhemmiten vain pahenevan, että ei paljon huvita viettää aikaa hänen kanssaan.

Vierailija

En ole pitänyt narsisti-isääni yhteyttä viiteen vuoteen. Elämä on paljon helpompaa näin. Veljeni on edelleen isäni "pauloissa", ja on kamalaa seurata tuota touhua sivusta. 

Vierailija

Isäni on alkoholisti ja narsisti (on ihan ylpeästi esitellyt lääkärin kirjoittamaa lappua jossa asia on diagnosoituna).

En ole yhteydessä. En laita isäinpäivä onnitteluita (ei hänkään muista minua jouluna/syntymäpäivänäni). Viimeeksi näin isoisäni eli isäni isän hautajaisissa. Ei suostunut kantamaan oman isänsä arkkua hautaan. Muut suvun miehen hoitivat tämän.

Vierailija

Vanhempani sekaantuivat perheeni elämään ja sanoivat puolisostani asioita, jonka jälkeen en ole pitäntyt heihin minkäänlaista yhteyttä.

Vierailija

Meillä on faijan kanssa sanaton sopimus, että mulle ei soiteta jos on yhdenkin juonut. Minä en koskaan soita, kun en voi tietää missä kunnossa on. Joskus menee lähemmäs vuosi, joskus soittelee kerran viikossa.

Faijalla on kaksi pientä poikaa, heidän takiaan haluan olla tekemisissä.

Vierailija

Alkoholisti myös ongelma, ja olen katkera kyllä. Kummallekin veljelle on antanut kaiken, mutta minä kun en pidä kuulemma isääni yhteyttä ja olen huono tytär.
Ei kiinnosta jutella sammuneen sönkötystä kuunnella.
Tänä isänpäivänä en vaivautunut laittamaan onnitteluja.
Eikä mua edes kutsuttu isänpäivälounaalle

Vierailija

En pidä yhteyttä. Isäni oli väkivaltainen, mutta ei pysty itse myöntämään asiaa. Aina oli joku syy, miten häntä on muka provosoitu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat