Onko joku hammastahna OIKEASTI hampaita vaalentava?

Vierailija

Käyn hampaiden puhdistuksessa joka vuosi, mutta kaipaisin sen lisäksi jotain tehokasta vaalentavaa tahnaa poistamaan esim. kahvin ja teen aiheuttamia värjäymiä. Olen joskus käynyt hampaiden valkaisussa, mutta kokemus oli niin epämiellyttävä (kirveli ja vihloi), eikä lopputulos juuri ollut lähtötilannetta kummoisempi, että se ei ole enää vaihtoehto.

Valkaisevia hammastahnoja mainostetaan koko ajan, mutta muutamaa kokeiltuani en ole ollut kovin vakuuttunut. Onko siis joku tahna, jota saa kaupasta tai vaikka apteekista, joka oikeasti toimisi?

Kommentit (4)

Vierailija

Ei ole. Mikään kaupan tahnan aine ei vaalenna, vain hankaaminen vaalentaa mutta samalla kuluttaa kiillettä. Juur oli jossain lehdessä juttua tästä, en muista missä.

Vierailija

Apteekista saatava Yotuel taitaa olla ainoita jotka oikeasti valkaisevat hammasluuta vahingoittamatta kiillettä, mutta siinäkin valkaiseva teho näkyy todella hitaasti säännöllisesti käytettäessä.

Marketin valkaisevat perustuvat joko optiseen harhaan (tahna värjää hampaan näyttämään valkoisemmalta) tai sitten kiilteen hankaamiseen (ei kannata, kiillettä ei saa enää takaisin!)

Ainoa nopea ja pysyvä tapa on kallis hampaidenvalkaisu laserilla :/

Vierailija

Kahvin ja teen aiheuttamia värjäämiä voi poistaa Yotuelilla. Mulla on siitä hyvät kokemukset. Yotuel originalilla on matala... mikä se sana nyt on? Hankausarvo? Sitä voi käyttää jatkuvassa käytössäkin.

Vierailija

Minulla Yotuel kyllä vaalensi hampaita selkeästi, mutta samoihin aikoihin hampaitani alkoi myös vihloa. En siis väitä, että tahna olisi vihlonnan aiheuttanut, saattoi toki olla sattumaakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat