Mitä mieltä olette miehistä, jotka ostavat hienon auton mutta antavat sen tyttöystävän käyttöön?

Vierailija

Eli miehistä, jotka ostavat kalliin ja hienon auton ja antavat sen tyttöystävänsä käyttöön. Ajavat sitten itse huonommalla autolla.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Enpä ole koskaan moisesta kuullutkaan. Taitaa miehellä olla reilusti rahaa, kun on varaa ostaa kaksi autoa, joista toinen on kallis. No, oma on valintansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täyskasko.

Mutta tuohan on vain piilotettua huorausta, toivottavasti autoetu menee tietoon myös verottajalle.

Mitä mä just luin! :D
Tarkoitetaanko aloituksessa nyt "tyttöystävää" vai vaimoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyskasko.

Mutta tuohan on vain piilotettua huorausta, toivottavasti autoetu menee tietoon myös verottajalle.

Mitä mä just luin! :D
Tarkoitetaanko aloituksessa nyt "tyttöystävää" vai vaimoa?

Eihän tuolla sanaa 'vaimo' käytetty.

Vierailija

Siis mitäpä ei mies tekisi rakkaansa eteen.

Ei kaikki miehet ole pihejä sentinvenyttäjiä. Tai miehiä, joille auto on pyhä asia johon akat ei koske.

Vierailija

En tiedä tyttöystävistä, mutta nyt perheellisenä meillä ainakin näin. Miehellä oli vanha auto, jota tarvitsee työn ja harrastustensa puolesta, eikä siihen perhe mahtuisikaan. Hankittiin toinen, hienous ei kyllä ollut kriteeri vaan enempi turvallisuus. Minä ajan sillä, hoidan kaikki lasten menot, harrastukset, kauppareissut sun muut. Mies ei sellaiseen aikaan kotona olekaan ja toinen auto oltava koska asutaan maalla eikä julkistaliikennettä. Kyllä olisin mieluummin se, joka tienaa ja autot ostelee, mutta koska miehestä ei ole pikkulapsi-arjen pyöritykseen, niin näillä mennään vielä.

Vierailija

Tämmönen ratkaisu meilläkin. Mies tarvitsee pakua töissään, joten mä ajan meidän Audilla. Viikonloppuisin tosin Audi on meidän molempien käytössä tasapuolisesti.

Vierailija

Mun tuttavapiirissä naisväellä on aina ollut oma auto.
Ajattelisin siis, että onpa saamaton tyttöystävä kun ei saa hankituksi omaa autoa.

Miestä pitäisin mahdollisena sovinistina.

RS

Vierailija kirjoitti:
Eli miehistä, jotka ostavat kalliin ja hienon auton ja antavat sen tyttöystävänsä käyttöön. Ajavat sitten itse huonommalla autolla.

Määrittele kallis ja hieno auto. Pitääkä sen maksaa 40.000 ja olla uusi vai riittääkö 4 vuotta vanha ja 10-15.000 maksava?

Määrittele tyttöystävä. Voiko avovaimo tai avovaimo olla tyttöystävä vai pitääkö parin asua eri osoitteissa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat