Mies ei kehtaa ostaa Nalle-puuroa kaupasta vaikka on meillä ainoa joka sitä syö :D

Vierailija

Ostaa aina samalla pilttiä, vaippoja tai muita vauvartarvikkeita sillä oletuksella että muut luulisivat puuronkin menevän lapselle. Oikeasti meidän muksulle ei puuro maistu vaan mies imee ne itse. Miten viitsiikin olla noin lapsellinen :D Ihan kuin ketään kiinnostaisi hänen ostoksensa.

Kommentit (9)

Vierailija

"Kiinnitin tänään huomiota OUTOON mieheen, joka ilmiselvästi osti itselleen lasten puuroa!", kertoi kassa suuren marketin henkilökuntakokouksessa.

Moni pyörtyi, useita heikotti kyseinen tieto ja järkyttynein myyjä irtisanoutui välittömästi.

Vierailija

Minä ostin kerran pilttiä ja kaurahiutaleita, enkä muuta. Nuori tyttö kassalla tuntui katsovan pitkään. Sanoin suoraan, että en ole raskaana eikä ole vauvaa, ihan omaan aamupuuroon nämä tulee. Nauroi. N51. 

Vierailija

Osta sinä hälle sitä ettei hänen tarvitse. Ei kai tuo nyt maailmaa kaada. On varmaan jotain tässä maailmassa mitä sinä et ilkiä tehdä. Älä sinä tee tuosta numeroa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ostin kerran pilttiä ja kaurahiutaleita, enkä muuta. Nuori tyttö kassalla tuntui katsovan pitkään. Sanoin suoraan, että en ole raskaana eikä ole vauvaa, ihan omaan aamupuuroon nämä tulee. Nauroi. N51. 

Eli vain jos itsellä on lapsia tai raskaana olevana voi ostaa vauvanjuttuja. Esim. lapsen isoäiti, kummi tai lapsen äidin ystävä ei missään tapauksessa saa ostaa lastenruokia ja tarvikkeita. Mitä ihmisetkin ajattelis?

Vierailija

Miksi tästä on poistettu eilinen vastaukseni, jossa sanoin miestä nössöksi?!?

Itse olen ostanut tamponeja ja terveyssiteitä, enkä ole pelännyt että joku luulisi minun käyttävän niitä, jos luulee niin eipä paljon purista.

t.mies

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat