Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuumetta 37,9 - huomenna lääkäri Hgissä, jonne matkaa 130km. Menenkö?

Vierailija

Ja jos menen niin autolla (pelkään että jaksanko varmasti ajaa takaisin?) junalla (pelkään miten varma se on) vai jäänkö kotiin? En haluaisi, kun jouduin tämän lääkärin (kilpirauhasasioissa) jo kerran siirtämään kauhean selkäkivun takia. Kontrollityyppinen vuosikäynti tosin vain kyseessä. Nyt mua paleltaa ja väsyttää. Ei muita oireita.

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
1. 37,9 ei ole vielä kuumetta
2. Miksi menisit kuumeen takia lääkäriin?

1.On se minulla (kilpirauhasvaivat tekevät sen, ettei lukema ole koskaan kauhean korkea, vaikka olo olisi jo kauhea. Itseasiassa ennen lääkitystä sama lukema olisi ollut jotain 37,2 - 37,4, jee.)
2.Luitko koko aloitusta?

Lisäksi menisin tapaamaan sairasta isääni sairaalaan, voinkohan? (Tämän voin tarkistaa osastoltakin) En halua tartuttaa häneen mitään :(

Vierailija

1.37.9 on kuumetta
2. Esim. Siskoni on ollut viikon kuumeessa 37 -38.5 ja meni tänään lääkäriin. On nyt yön siellä TIPUTUKSESSA saamassa antibiootteja. Että lääkäriin vaan varsinkin jos kuumetta on ollut 4pv tai yli.

P.s. Sisko on 21v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
1. 37,9 ei ole vielä kuumetta
2. Miksi menisit kuumeen takia lääkäriin?

1. On todellakin kuumetta.
2. Eihän ap ole menossa kuumeen takia lääkäriin, lue uudestaan ajatuksen kanssa. Tollo olet!

Vierailija

Ap ei ole menossa kuumeen takia mihinkään. Hyvät hyssykät millä tasolla luetun ymmärtämisen taito nykyään on. Itse peruisin, jos kerran kyseessä on vain kontrollikäynti. Jos olisi joku tärkeä, sitten miettisin. 

Vierailija

Käsket sen lääkärin vätyksen tulemaan sun kotiis käymään ja sanot sille että tuo sen sun isäs mukana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun täytyy päättää tämä asia ihan itse.

Niin, totta. Ehkä olen aamulla viisaampi, eli olo on silloin ehkä toinen. Pelkään vain sitä, että reippaana lähden enkä meinaa päästä pois Helssingistä :D Mutta ehkä se juna, silloin ei tartte ainakaan itse ajaa. Lähden vain riittävän aikaisin jos kelissä jotain sekoilua.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole menossa kuumeen takia mihinkään. Hyvät hyssykät millä tasolla luetun ymmärtämisen taito nykyään on. Itse peruisin, jos kerran kyseessä on vain kontrollikäynti. Jos olisi joku tärkeä, sitten miettisin. 

Niin, unohtui mainita (kun näissä kilpirauhasasioissa on jo liian sisällä ;) ), että kyseiselle lääkärille on erittäin vaikea saada vain aikoja. Käynti siirtyisi varmaan ensi vuoden puolelle. Ja kiva perua jo toisen kerran. Viimeksikin peruin ed päivänä kun selkä alkoikin vihoitella oikein kunnolla.
En menisi jos uuden ajan saisi helposti. Keväällä jolloin kontrollini yleensä on unohdin varata ajan ja kun sain sen elokuulle niin tosiaan se siirtyi tänne asti kun en päässyt. Että kohta jää kontrollit väliin vaan :/

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat