Onko liian löysä jos miehen tuleminen kestää pitkään

Vierailija

Voiko se pitkä kesto miehellä johtua löysästä pillusta? Mistä edes tietää et on löysä. En kehtaa tolta seksikumppanilta kysyä :D kuitenkin se jaksaa mua panna..

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kokeile monella miehellä, myös nuoremmilla. Jos kaikilla kestää pitkään, saattaa syy olla tuossa

Tää on ensimmäinen mies, jolla kestää pitkään tulla. Parin muu kenen kanssa olen ollut niin he ovat tullet nopsaan. Ap

Vierailija

Seksin kesto riippuu tosi monesta asiasta. Verenkierto, miehen mielentila, luottamus, seksin laatu, peniksen hermot... Mies saattaa myös vaikka tykätä edgeingistä. Harva nainen on niin löysä ettei se mies tuntisi mitään, vaikka kaikki on mahdollista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Löysä johtuu ulkonäöstäsi tai kiinnostuksen puutteesta, ja kyllä se vaikuttaa asiaan. t. miestohtori

Mies varmaan sitten joka kerta vain valehtelee kun kehuu ulkonäköäni.. heh :) ap

Vierailija

Mulla on suht löysä ja jotkut on tullu suht heti, jotkut ei millään. Ne jotka ei tuu helposti on ollut niitä jotka runkkaa paljon. Ja yhdellä ehkä osin siks kun se oli ympärileikattu, tai muusta syystä ei ollut tuntoa, Se halus käsihoitoakin hirveän lujaa.
Sanoisin että se on paljon riippuu miehen kalun herkkyydestä.

Vierailija

Häh? Mikä ihmee ongelma tuo nyt on? Itse en voisi kuvitellakaan suostuvani minuuttiseksiin. Pitkä yhdyntä on just nautinnollisin. Miksi ap teet ongelman tuosta? Moni nainen joutuu kärsimään liian lyhyestä yhdynnästä, kun moni mies ei välitä vaimostaan ja tulee minuuteissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile monella miehellä, myös nuoremmilla. Jos kaikilla kestää pitkään, saattaa syy olla tuossa

Tää on ensimmäinen mies, jolla kestää pitkään tulla. Parin muu kenen kanssa olen ollut niin he ovat tullet nopsaan. Ap

Sitten en ymmärrä johtopäätöstäsi

Vierailija

Kaikki on aina tietysti naisen vika ;) voihan se "vika" olla miehessäkin. Miehetkin ovat erilaisia...toiset tulee nopeasti ja toisilla kestää ikuisuuden ja loput on siinä välissä tai ei tule ollenkaan. Osa on tottunut omaan käteen niin ettei pillu tunnu missään...

Ei tainnut ennen naiset pohtia jatkuvasti olenko liian löysä ja onko häpyhuulet liian isot ym ym vaikka olisivat 10 muksua vääntäneet...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seksin kesto riippuu tosi monesta asiasta. Verenkierto, miehen mielentila, luottamus, seksin laatu, peniksen hermot... Mies saattaa myös vaikka tykätä edgeingistä. Harva nainen on niin löysä ettei se mies tuntisi mitään, vaikka kaikki on mahdollista.

Niinpä. Jotenkin vaan harmittaa kun otan sen itseeni, että miehellä kestää. Ei tuommoisestakaan oikein kehtaa kysyä, koska se saattaa loukata toista. Seksi on kuitenkin muuten tosi hyvää! Ap

Vierailija

Mene selällesi jalat auki. Jos 2-3 sormea menee sisään helposti ilman lämmittelyä sekä leveys että pituussuunnassa niin olet löysä. Tiukka on jos 1 sormen ympärillä tuntuu puristusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on suht löysä ja jotkut on tullu suht heti, jotkut ei millään. Ne jotka ei tuu helposti on ollut niitä jotka runkkaa paljon. Ja yhdellä ehkä osin siks kun se oli ympärileikattu, tai muusta syystä ei ollut tuntoa, Se halus käsihoitoakin hirveän lujaa.
Sanoisin että se on paljon riippuu miehen kalun herkkyydestä.

Tämä. Voi kauhea, yksi noloimmista seksimuistoistani on kun annoin ekaa kertaa käsipeliä tokalle poikaystävälleni... :D 

Ensimmäinen poikaystävä oli jostain syystä ihan tunnoton alakerrasta (ei ollut ympärileikattu). Haukkui aina minua löysäksi, samoin entisiään, ja moitti aina kuinka huonosti annan kättä kun en purista tarpeeksi (puristin niin että lihakset pullistuivat ja käteni puutui minuuteissa). Koska kyseessä olin kokematon ja lapsellinen luulin tietty että miehet tykkäävät tuollaisesta. Kun aikanaan harrastin seksiä tokan miehen kanssa puristin tietty samaan malliin. Mies oikein parkaisi tuskasta...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat